The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем ЕГР

#1
Здравейте карам s40 2.0d 2005 година.имах едно необичаино тресене и почукване на празен ход,ходих на диагностика и ми казаха че ЕГР е причината.свалих го почистих го но несе оправи,а като извадя буксата се оправя.колата в движение няма никакъв проблем всичко е нормално(колата е в англия и я карам само тук)проблем ли е да карам с извадена букса на ЕГР, и можели да стане някакъв проблем?
volvo v40 1.8 1996
Reply

#2
Ако колата няма дпф, смело вади буксата и карай! Smile
Reply

#3
ха еми как да разбера?
аз карам вече месец и няма никакъв проблем.
volvo v40 1.8 1996
Reply

#4
По спомен, ако осмата цифра на вин-а е 3 значи нямаш. Иначе може да се ориентираш по това колко тръби влизат в всмукателя, ако е една - нямаш, ако са две имаш.
Reply

#5
Колега, потърси назад моята тема за ДПФ-а и ЕГР-а! Кратък преразказ ->
При мен горублянските тоталкаджий бяха изрязали ДПФ-а, измъкнали ценните вещества, и заварили всичко обратно, без да препрограмират ЕКУ-то. Обаче колата без фактически ДПФ си влизаше в регенерация и умираше. След триседмични драми ЕКУ-то се оказа обезчестено, като сега знае, че няма ДПФ и ЕГР, но продлжава да вади грешка за празен резервоар за адитива.

---

Случи ми се веднъж на път, като умря ЕГР-а и колата умря :mrgreen: След изтръгване на кабелите на ЕГР-а = самолет...

---

Не знам до кога ще остане това V50 при мен, но след него приключвам с нафтовите печки и премиум марките. Насочвам се към нова Дачия или Грейт уол beensini....
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#6
Разочарованието от конкретно возило не е показателно за "некачествена премиум марка". Това по скоро е показателно за отношението на собственика, към техническото състояние, и некомпетентността му при избора на читав екземпляр. Незнам колко ще остане в теб това в50, но да предпочетеш гореизброените марки пред Волво, на мен лично ми се струва смешно. Не целя заяждане не ме разбирай погрешно, оправи си колцата и я карай със здраве, защото е хубава. Great Wall ги правят на 30км от мен, познавам хора които работят в завода и мога да те уверя, че това е всичко друго, но не и автомобил. За Dacia даже не намирам нужно да напиша каквото и да е Smile
Сори за спама. Поздрави на вс Smile
Reply

#7
..не че автомобила е лош - много добре е пипнат дори. Обаче липсват достатъчно можещи и знаещи механици и сервизи. Освен туй смяната на масло с четирите филтъра ми къса нервите /пътувам 30 км до подходящ сервиз с предварително записан час и чакам поне половин ден/. И е честа практика /поне при мен/ всеки да дига рамене безпомощно и за някоя болежка да тичам до мотопфое за да ми кажат същото или ако евентуално намерят проблема да ми запишат час за след седмица и да вземат една бала пари. Просто поддържането на такъв автомобил / не толкова волво а съвременен дизел/, колкото и да е рядко изисква доста време, с което не всеки разполага. Парите в случая не са най- големия проблем, а голямото мотаене и чакане. Имам и една фиестичка набор на волвака, вярно простовато автомобилче и не става за дълги междуградски преходи ама като реша да сменям маслото прас в най близкия център за смяна на масло / в събота когато сервизите не работят/ и бам за двайсет минути съм готов. Тъй че колега не бъди толкова критичен.
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#8
и аз се извинявам за спама
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#9
zmiko Wrote:..не че автомобила е лош - много добре е пипнат дори. Обаче липсват достатъчно можещи и знаещи механици и сервизи. Освен туй смяната на масло с четирите филтъра ми къса нервите /пътувам 30 км до подходящ сервиз с предварително записан час и чакам поне половин ден/. И е честа практика /поне при мен/ всеки да дига рамене безпомощно и за някоя болежка да тичам до мотопфое за да ми кажат същото или ако евентуално намерят проблема да ми запишат час за след седмица и да вземат една бала пари. Просто поддържането на такъв автомобил / не толкова волво а съвременен дизел/, колкото и да е рядко изисква доста време, с което не всеки разполага. Парите в случая не са най- големия проблем, а голямото мотаене и чакане. Имам и една фиестичка набор на волвака, вярно простовато автомобилче и не става за дълги междуградски преходи ама като реша да сменям маслото прас в най близкия център за смяна на масло / в събота когато сервизите не работят/ и бам за двайсет минути съм готов. Тъй че колега не бъди толкова критичен.

+1
Подкрепям мнението ти относно местата за обслужване и ремонт, факт е че волвата ги гледат като летящи чиний, но това поне за мен, не може да бъде причина да си сменя колата. Сори ако прозвучах критично и леко фЕнатично в горния си пост. Оспамихме темата на колегата, ако модераторите преценят, нека разчистят Smile Хубав ден колеги! Здраве!
Reply

#10
ок ,благодаря много.сега ще проверя ако нямам ще карам така ако има копувам един ЕГР и готово.благодаря още един път.
volvo v40 1.8 1996
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)