11-01-2015, 06:02 PM
Защо така яко ми се поти предното стъкло?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Предно стъкло
|
11-01-2015, 06:08 PM
А теч на антифриз имаш ли?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp 144 70 82hp -------------------- EX V70AWD 97 193hp S80 07 200hp S70 97 140hp V40 96 115hp 940 95 155hp S80 06 170hp 940 95 122hp
11-01-2015, 06:38 PM
SAMUIL Wrote:Защо така яко ми се поти предното стъкло? Когато е валял дъжд ? или постоянно ?
460
11-01-2015, 06:46 PM
Ако изпотеното е леко мазно най-вероятно имаш проблем с радиатора на парното - за смяна е.
ex XC90
11-01-2015, 06:49 PM
bg_tiger1978 Wrote:А теч на антифриз имаш ли?Ако стои мазно 100% е теч на антифриз.
11-01-2015, 07:01 PM
Колега, провери дали конденза е леко мазен, както са те посъветвали и другите колеги. Ако не можеш да прецениш, свали корите пред предните седалки и огледай за макар и минимални следи от охладителна течност около радиатора на парното.
При мен беше много слабо сълзене в горната част на радиатора, в разширителния съд дори не се забелязваше като теч, но влагата е достатъчна да прави мизерии по стъклото по това време на годината.
11-02-2015, 06:56 PM
Здравейте колеги! Извинявам се че ползвам темата на колегата,но забелязах че предното ми стъкло може би е отлепено в долната част. Тази пластмаса ,която е отвън се е отделила от стъклото. При вас как е (не мърда тази пластмаса от стъклото)? Дори лятото като се нагрее има поне 2 милиметра разстояние от стъклото. Пробвах да я дръпна и се свърза към стъклото. Това май трябва да се лепи? Трябва ли цялото да се свали? Не съм запознат.
11-04-2015, 04:53 AM
Ммм дааа,изпотеното е мазно!!!
Ще се сменя радиатора на парното но въпроса е как и с какъв да го заменя (нов или втора ръка)?
11-04-2015, 06:32 AM
Самуил здравей. Вероятно теча е много малък защото не си писал да ти пада нивото на антифриза или аз не съм прочел. Аз сменях на моето 850 радиатора. Проблема при мен беше че гарнитурата изпускаше при загряла кола, губеше антифризи и налягането в охладителната система беше голямо. Смених гарнитурата, преди това радиатора на парното и нещата се оправиха.
Сега на въпроса ти - нов радиатор си вземи. Пластмасови са и с втора ръка поне на мен не ми се рискува. Когато сменяш радиатора задължително смени силиконовите пръстенчета - две на брой. Радиатора знам че Behr и Nissen не са лоши. Оригинален на Волво си е най-добре, но сигурно ще ти искат много пари. Помня че моя от e-bay го купих - оригинален на Волво за 230 долара. Дилъра ми искаше 350. Нещо такова. Двете пръстенчета за които споменах ти препоръчвам да ги вземеш от Мото Пфое. Скъпи са, но има защо. Поздрави.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
3 Guest(s) |