The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
мнения за сервизи Бош

#1
Добър ден.
Събирам мнения за сервизи Бош. Наскоро открих, че има такъв до местоживеенето ми и сякаш по поръчка се появи някакво доста силно бучене отзад. Предполагам става въпрос за задни лагери/лагер главина понеже бученето е реципрочно на скоростта, с която се движи автомобила - бучи та се не трае. Имам и малки съмнения за спирачни апарати ама това трябва да се види в сервиз спор няма. В общи линии - мога ли да разчитам на тези сервизи за точна диагностика и евентуален ремонт -цени, части, работа?
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#2
Да не си сменил гумите и от там да ти е бученето, зимните по принцип са по шумни. Имах един случай с една друга кола при смяна на гуми вътре бучи та се не трае. Гумите се оказаха пластмасови, подарих ги на мой приятел, той имаше силна музика и този факт не го притесняваше. Кара ги около пет години и с тях продаде колата, грайфера почти не беше изтрит. Колко години са карани след това не се знае. Тази история стана малко като виц. Big Grin
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#3
... и с летните положението беше същото, но те са малко по - старички та и аз си мислех, че е от тях. Обаче и със зимни на 1 сезон същата работа пък и реглажи правия периодично ей така за спорта. Жалко, че никой няма впечатления и днес мисля да се пробвам да видя тез момчета стават ли или ще се надуват, каквато е практиката в лъскавите сервизи.
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#4
Малко развитие по темата. Както се предполагаше излязоха задните лагери -смениха ги на много прилични /да не кажа евтини/ цени за части и труд. Направиха диагностика и .... о чудо откриха, че релето за подгревните свещи изобщо го няма! Изгубил съм броя на "специализираните" и не толкова сервизи, които съм посетил за диагностика и НИКОЙ това дори не го е забелязал! Нямам думи!
Както сме писали в други теми относно проблеми със студения старт на този двигател, ако това се окаже причината ще сложи край на петгодишните ми мъки. Но ще видим. Релето е поръчано и след седмица очаквам да го монтират. Като цяло засега съм очарован от обслужването и цените. Препоръчвам.
п.п. ще пиша допълнително ако стария ми ПРОБЛЕМ бъде решен.
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#5
С нетърпение чакам развръзката Smile
Би ли споделил подробности около цената на частите и труда?
Reply

#6
Два лагера на задна главина GSP по 161лв /в мотопф са 400 лв. единия!/, като ми предложиха и SKF по 200 лв. По 40 лв работа на лагер. Общата сума беше 432 лв включително диагностиката на двигателя. Приеха колата веднага и цялата работа с доставката на лагерите отне точно един работен ден. Много съм доволен, но може да е случайност и да съм имал късмет.
За релето обаче ми се стори че казаха 299 лв., не съм сигурен , че чух добре но ако съм чул правилно, то тогава излиза, че цената е по- висока от цената на релето в Мотопф., която е 255 лв. в онлайн търсачката им. Ама ще видим.
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#7
Да завършим темата. Релето пристигна в четвъртък и очевидно е било поръчано от Мотопфое защото си беше с надписите и т.н.т. Монтирането не отне време защото го вързаха където можаха, а не го монтираха в бронята, където би трябвало да стои - но на кой му пука. Резултата е липса на какъвто и да е пушек! Интересното е, че вече не само не мирише силно на неизгорял дизел и не пуши грам, ами и на абсолютно НИЩО не мирише! Така. Остана едно леко притрисане, което вече явно е от тръгнали дюзи обаче въобще не ме дразни защото като цяло основния проблем е РЕШЕН. В интерес на истината имам само три студени старта към момента и се моля нещата да продължат така. Дано. И така явно при неработещо /липсващо реле се появява този така разпространен проблем, което очевидно не се констатира при диагностика особено и ако в сервиза не могат или нямат желание това де се случи. В този смисъл препоръчвам на колегите в преследване на причината за проблема да тръгнат от най - елементарното т.е. реле , свещи и всички кабели и тоци свързани с тях. Успех на всички.
[Image: ab215931.gif]
[url=http://seo-kiev.com.ua]
Reply

#8
Здрасти Колега, понеже и аз имам подобна кола с подобни проблеми, в кой сервиз ти оправиха нещата, че в студеното пуши повече от Икарус, а придърпването и тресенето много ми се увеличи и ми трябва място, където не само да ми вземат парите, а и да оправят това онова.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)