11-23-2015, 03:17 AM
yuckuJackD Wrote:Здравей и добре дошъл.
Както сам си прочел, а и от МП са ти обяснили, печката ти е в режим донагревател и се включва при температура под 4 гр., при наличие на повече от 5-6 литра гориво /май 4 бяха литрите ама ще те излъжа/ и при температура на охладителната течност под 60 градуса. Ако искаш да я ползваш като самостоятелен нагревател вариантите са ъъъъъ 3. Първи - запретваш ръкави и си правиш автономно управление. Втори - разтваряш широоооко джобчето и трети - има един пич, Николай Добрев /nik_dob/ който ремонтира електроники по нашите коли и който само трябва да му се бръмне мухата /а тя вече е бръмнала/ и туко-виж се е навил да напише нужния софтуер, на цена доста по-различна от тази на МП.
Аз лично съм с неоригинална печка. Има си таймер, но паралелно с него съм си направил GSM управление: обаждам й се - пали печката, пращам й SMS - пали печката и след 15 минути пуска вентилатора в купето. Подбора на правилната "слушалка" е много важен! Виж дали вибрира при зареждане, дали закачайки, разкачайки зарядното не издава звук или вибрация и прецени как да използваш сигналите на вибрацията и високоговорителя. С по един оптрон можеш да ги ползваш да цъкаш релета и нататък е лесно
Ако минеш на вариант DIY: вентилатора се пали като между + и синия кабел на буксата на транзистора на мотора дадеш съпротивление. Колкото по-малко е съпротивлението, толкова по силно върти. Направи си проби и си прецени как ти харесва. Със 100 ома върти много яко, все едно на mах, че и леко по-бързо дори. Със 330 ома все едно на предпоследна степен. С 560 ома все едно на 2-3.
И още един въпрос: колко ватов резистор ползваш?
V70 T5/99-B5234T3, V70 T5/01-B5244T2, V70 R/04-B5254T, 940 SW/94-B230FT, V70 TDI/98-D5252T - беше, и не беше зле...
-...click
V70 2.4D/08-D5244T5
-...click
V70 2.4D/08-D5244T5