The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво С80 2.0Т Авариен режим

#1
Здравейте, от 1 седмица съм горд собственик на Волво 2.0Т 180 коня 98 година.

За тези 5-6 дни от когато съм собственик ми се случва доста нелепа ситуация - колата неможе да качи повече от 2000 оборота и цялата се тресе. Имам чуството че това е някой авариен режим. Днес преди броени часове ми се случи... отбих загасих я запалих я и всичко точно! Но преди 3 дни отново ми се случи това (в движение) повече от 2000 оборота не вдига цялата кола се тресе. Отбих - гасих палих не става! Извиках бившият собственик (понеже ми е познат) за да види какво става и докато тои дойде нещата се оправиха. Вчера съм изминал около 250 км - никакви проблеми. По принцип ми свети вътре лампата Сервиз - но след 20-тина км каране изгасва. Ту ми свети !!! и след 20-30 минути каране и то изгасва. От какво може да е колеги ? То е ясно че ще трябва и диагностика, но съм притеснен карам семеиството си в тази страхотна лимозина!

Благодаря предварително

П.П. Колата има газова уредба.
Reply

#2
Като отидеш на диагностика ще разбереш от какво е. Така както го описваш бих казал бобина, поне навремето имах подобни проблеми и бяха точно заради тръгнала да замнава бобина.
Reply

#3
Без да се прочетат грешките няма да стане.
Проблема може да е от 101 места.
Като се започне от калпави свещи изгорили някоя друга бобина, дроселова клапа, кой знае как монтирана газова уредба.
Този двигател е един от най здравите и безпроблемни правени някога.
Лампата "сервиз" свети така защото колата сигнализира, че и е време за смяна на масло. В раздел съвети на форума има тема в която се описва как се нулира.
Няколко съвета като към нов собственик:
1. Карай само с хубаво масло.
2. Сменяй свещите на 40к км. Само с свещи купени от МП. За да ти върви колата добре и да нямаш проблеми с бобини.
3. Ако се окаже проблема от бобини - задължително при смяната им смени и свещите.
Reply

#4
Да ви кажа днес отново ми се случи като да спирам на един легнал полицай, спрях доста рязко включих си първа скорост и отново..... няма я никаква взе да се тресе цялата и т.н. Колата е карана с Мотул 10х40 вие какво бихте ми препоръчали? Дано да се оправи този проблем, аз имам чуството че като мина през някоя по сериозна дупка или легнал полицай се случва това... някакви датчици ли незнам какво се задейства. Преди това съм имам Пежо 406, Голф 4, Хонда Акорд, BMW 320 2.0D. Страшно съм доволен от колата за сега, няма такава возия и удобство, но този проблем страшно ме притеснява.
Reply

#5
Също така имам още един проблем. Като запаля колата е на бензин докато стигне 30 градуса, всичко точно само че имам някакъв много сериозен ''ЛАГ'' на педала, като превключи на газ - всичко е както трябва, това страшно много ме дразни все пак повечето шофиране ми е в градски условия и то на студена кола. От какво може да е?
Reply

#6
Каква ти е газовата?
Като ги купувате тия коли не ги водите поне на диагностика?
ex XC90
Reply

#7
kisiovpro Wrote:Да ви кажа днес отново ми се случи като да спирам на един легнал полицай, спрях доста рязко включих си първа скорост и отново..... няма я никаква взе да се тресе цялата и т.н. Колата е карана с Мотул 10х40 вие какво бихте ми препоръчали? Дано да се оправи този проблем, аз имам чуството че като мина през някоя по сериозна дупка или легнал полицай се случва това... някакви датчици ли незнам какво се задейства. Преди това съм имам Пежо 406, Голф 4, Хонда Акорд, BMW 320 2.0D. Страшно съм доволен от колата за сега, няма такава возия и удобство, но този проблем страшно ме притеснява.

Confusedhock: Това чудо от Надин ли го купихте? Confusedhock:
Съжалявам, но не можах да се сдържа...

Този мотор се кара само с пълна синтетика - маслото имам в предвид! 5W30, 5W40 са подходящи. Волво препоръчват 0W30...

За проблема като минеш през дупка или неравност - проверете много внимателно кабелите към бобините, възможно е да има някой кабел с нарушена изолация.

И пак казвам закарайте я на диагностика - колата ще си каже какво и е сама след като я прочетат!
Reply

#8
Колата ще я вкарвам в сервиза и диагностика след 3 дни, днес сутринта още при паленето колата беше с проблема който съм описал. След 3 паления се оправи. А за закъснението при поддаване на гас ?
Reply

#9
kisiovpro Wrote:А за закъснението при поддаване на гас ?
Sorry за спама ама пак ли да хвърляме боб та да ти отговорим?
Колегите по горе ти казаха САМО ДИАГНОСТИКА ще те ориентира.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)