The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за смяна на ангренажен ремък и ролки

#1
Купих волвото преди 2 г. и половина и тогава, както се полага, му направих пълно обслужване (в БОШ), включително смяна на ангренажния ремък и ролките. Тогава по километраж беше на 149 000 к.
Сега колата е на 186 000 км., т.е. минал съм 37 000 км. след смяната на ролки и ремък. Тъй като наскоро се наложиха интервенции, при които беше свален ангренажния ремък, по съвет на майсторите го смених, като казаха, че ролките засега са перфектни и тях не ги смених.

Въпрос: колко километра мога да карам спокойно с новия ремък и старите ролки, които са на 37 000 км? Според майсторите - поне още 50 000 км., ако ролките не са ментета.
Reply

#2
А защо не смени и ролките...?!
Или защо смени ремък, по-скоро...?!
Ако при всяка "интервенция" по двигателя се сменя ремък, производителите и търговците трябва яко да черпят! :lol:
По темата - според мен, колкото е предписанието на производителя.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
Ами, първо, не всеки ден се налагат такива интервенции и освен това - 37 000 км. не са толкова малко за този двигател, на който му се носи славата, че лесно къса ангренажни ремъци. Не знам дали знаеш, но ремък се къса от раз, без никакви признаци, докато при ролките нещата изобщо не стоят така. Ремъкът не е особено скъп, но само смяната му е около 100 лв.
Изложеното по-горе е нелошо основание за смяната му. Надявам се, че съм бил изчерпателен.
Reply

#4
vis Wrote:Ами, първо, не всеки ден се налагат такива интервенции и освен това - 37 000 км. не са толкова малко за този двигател, на който му се носи славата, че лесно къса ангренажни ремъци. Не знам дали знаеш, но ремък се къса от раз, без никакви признаци, докато при ролките нещата изобщо не стоят така. Ремъкът не е особено скъп, но само смяната му е около 100 лв.
Изложеното по-горе е нелошо основание за смяната му. Надявам се, че съм бил изчерпателен.
И според мен можеш да изкараш поне още 50 000.Те ролките и да тръгнат,ще се появи звук,ще чуеш.Няма да се скапят изведнъж.
Reply

#5
Здравей колега,
Колегите са прави че правилно са ти сменили ремъка. Това е добрата практика - след като е махан ремъка е хубаво да бъде сменен особено ако вече е работил известно време. Добрата практика също казва че се гледа компонента в системата който е най-първи за смяна - ролките. Приеми че ремъка е слаган с ролките, а не сега. Ако принципно до смяната е оставало 50 000км преди интервенцията така и трябва да остане. Това е моето мнение.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)