The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сваля ли се стъклото на фара Volvo v40 2002г.

#11
В дебелите книги пише че трябва да свали бронята,но всъщност не е абсолютно необходимо. Става и без сваляне,просто иска малко повечко сила и смелост. Трябва да понатиснеш бронята на долу и същевременно да избутваш фара. Трудничко е малко но става
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#12
Тези може да са от полза.

[Image: sCSURh.png]
[Image: NwgwKs.png]
[Image: PeBqBw.png]
[Image: nVyLEp.jpg]
[Image: ab272804.gif]
Reply

#13
Аз кората под двигателя съм я свалил и болтчетата от ляво и от дясно,реално остават четири болта за (камък)14 , които държат бронята .Първо ще пробвам с натиск върху бронята.Благодаря за бързите отговори.
Reply

#14
Свалих фара,като разкачих бронята само от едната страна ,колкото да мога да извадя фара.Оказа се счупена точно споменатата по горе в постовете,черна пластмаса.Вече е поръчана от ибей.Благодаря на всички колеги за помощта.
Reply

#15
vasilev69 Wrote:Свалих фара,като разкачих бронята само от едната страна ,колкото да мога да извадя фара.Оказа се счупена точно споменатата по горе в постовете,черна пластмаса.Вече е поръчана от ибей.Благодаря на всички колеги за помощта.


Смени ги и на двата фара. Idea
Щом едната се е счупила значи очаква скоро и другата.
Като разглобиш фара огледай кабелите и фасунките, при мен беше изгоряла пластмасата на въпросните та ги смених с керамични.
Те такива.. За изолация на кабелите в фара е добре да се ползва термошлаух с работна температура 120 градуса. Тиксо и другите му производни за омотване - не стават.
Reply

#16
Кабелите и фасунките са ОК.Аз съм на принципа ,когато се строши ,тогава да правя.Другия фар ,когато му дойде времето, пък и цяла зима да бездействам ли хахаха.
Reply

#17
Направо си поръчай два броя от черните джаджи, че и другата е пътник. Слушай колегите!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#18
За да се избегне прегряването на електрическата система, може да се поставят 40А реленца, които ще поемат товара на новите крушки!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)