The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Гаранции и сервизни интервали ... размисли и още нещо

#1
pliva Wrote:
Spurs Wrote:Не знам дали ви харесват задници, предници щото те коли не карат, ама тази новина нещо ме изненадва... Confusedhock:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://fakti.bg/technozone/164899-5-litrovo-dvigatelche-za-nai-golamoto-volvo?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage">http://fakti.bg/technozone/164899-5-lit ... =firstpage</a><!-- m -->
Въпреки, че двигателчето ще бъде част от хибридна система, ми се вижда странно...
Ако по някаква причина, а тя може да бъде много проста (паднат батериите), колата трябва да се движи само от "двигателчето", ще стане веселба! :lol:
Без да му знам конете, разбира се, може и да пиша глупости, но пусти скептицизъм Wink
Според мен 180 к.с не са чак толкова малко!Повече ме притеснява колко ще им бъде живота Smile <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marketwatch.com/story/volvo-plans-3-cylinder-engines-for-60-series-cars-2015-01-17">http://www.marketwatch.com/story/volvo- ... 2015-01-17</a><!-- m --> Явно няма да караме втора употреба - гледам,че на четирицилиндровите дават живот 186 000 мили - <!-- m --><a class="postlink" href="http://blog.caranddriver.com/downsizing-downsized-we-drive-volvos-new-three-cylinder-engine/">http://blog.caranddriver.com/downsizing ... er-engine/</a><!-- m -->
Reply

#2
Това кое колко ще издържи и много важно качество наистина, но ми се иска да погледнем и от другата страна. Ремонта и механиката. Мога да говоря за 4 цилиндровия e-drive на ХС90. Малък двигател. Лесно се манипулира. С доста място около него. Всичко e на ремъци. Няма сложнотии. Лесен за ремонт двигател. Когато го оглеждах не видях нищо по-специално освен системата за директно връскване. Само се надявам дюзите да държат че са много скъпи.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
pliva Wrote:Според мен 180 к.с не са чак толкова малко!Повече ме притеснява колко ще им бъде живота Smile <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marketwatch.com/story/volvo-plans-3-cylinder-engines-for-60-series-cars-2015-01-17">http://www.marketwatch.com/story/volvo- ... 2015-01-17</a><!-- m --> Явно няма да караме втора употреба - гледам,че му дават живот 186 000 мили - <!-- m --><a class="postlink" href="http://blog.caranddriver.com/downsizing-downsized-we-drive-volvos-new-three-cylinder-engine/">http://blog.caranddriver.com/downsizing ... er-engine/</a><!-- m -->

Къде видя, че живота на мотора е 186 000 мили? Smile

Съвсем нормално е да се тръгне в посока повишаване на КПД-то на ДВГ-тата. Кофтито е че ги карат насила да го правят с еко регулациите.
При КПД на нормален бензинов мотор около 20% с 10% да успеят да го вдигнат си е цяло постижение. При КПД 20% и мощност 200hp, сам можеш да сметнеш какво се получава. Wink

Като цяло като си имам едни 200hp на колелетата, и тази мощност се достава сравнително надежно, честно казано ми е все тая какво ще я произвежда.
Хората ти дават гаранция за 186 000 мили, а колко ще работи след това никой не казва. И на електролитните кондензатори им дават 2000 часа гарантиран живот, но има екземпляри работещи по 10, 20 години, че и повече без да са им се променили параметрите. Smile
Reply

#4
Tisho Wrote:
pliva Wrote:Според мен 180 к.с не са чак толкова малко!Повече ме притеснява колко ще им бъде живота Smile <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marketwatch.com/story/volvo-plans-3-cylinder-engines-for-60-series-cars-2015-01-17">http://www.marketwatch.com/story/volvo- ... 2015-01-17</a><!-- m --> Явно няма да караме втора употреба - гледам,че му дават живот 186 000 мили - <!-- m --><a class="postlink" href="http://blog.caranddriver.com/downsizing-downsized-we-drive-volvos-new-three-cylinder-engine/">http://blog.caranddriver.com/downsizing ... er-engine/</a><!-- m -->

Къде видя, че живота на мотора е 186 000 мили? Smile

Съвсем нормално е да се тръгне в посока повишаване на КПД-то на ДВГ-тата. Кофтито е че ги карат насила да го правят с еко регулациите.
При КПД на нормален бензинов мотор около 20% с 10% да успеят да го вдигнат си е цяло постижение. При КПД 20% и мощност 200hp, сам можеш да сметнеш какво се получава. Wink

Като цяло като си имам едни 200hp на колелетата, и тази мощност се достава сравнително надежно, честно казано ми е все тая какво ще я произвежда.
Хората ти дават гаранция за 186 000 мили, а колко ще работи след това никой не казва. И на електролитните кондензатори им дават 2000 часа гарантиран живот, но има екземпляри работещи по 10, 20 години, че и повече без да са им се променили параметрите. Smile
Дано да си прав!То и на много сегашни двигатели предписват смяна на ангренаж на 200-240 000 км ,но никъде не съм видял да пише life timing belt !
Reply

#5
pliva Wrote:Дано да си прав!То и на много сегашни двигатели предписват смяна на ангренаж на 200-240 000 км ,но никъде не съм видял да пише life timing belt !

Ще го видим и това чудо. Smile
Reply

#6
pliva Wrote:Дано да си прав!То и на много сегашни двигатели предписват смяна на ангренаж на 200-240 000 км ,но никъде не съм видял да пише life timing belt !

Или 5 години при повечето производители. Важна подробност. Smile
Volvo For life!
Reply

#7
JMI Wrote:
pliva Wrote:Дано да си прав!То и на много сегашни двигатели предписват смяна на ангренаж на 200-240 000 км ,но никъде не съм видял да пише life timing belt !

Или 5 години при повечето производители. Важна подробност. Smile
Или на 10 ! Wink
Reply

#8
pliva Wrote:
JMI Wrote:
pliva Wrote:Дано да си прав!То и на много сегашни двигатели предписват смяна на ангренаж на 200-240 000 км ,но никъде не съм видял да пише life timing belt !

Или 5 години при повечето производители. Важна подробност. Smile
Или на 10 ! Wink


Е, такова чудо не съм срещал. Аз бих избягвал производител на такива автомобили! Smile
Volvo For life!
Reply

#9
JMI Wrote:Е, такова чудо не съм срещал. Аз бих избягвал производител на такива автомобили! Smile
Аз пък на 5 не съм виждал!Включително и ВОЛВО!    


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#10
JMI Wrote:
pliva Wrote:Или на 10 ! Wink
Е, такова чудо не съм срещал. Аз бих избягвал производител на такива автомобили! Smile

Е, в момента Тойота дават 6 г. гаранция или 200 хил. км. и 10 години гаранция на батериите на хибридите си.
КИА отдавна е на 7 години, само не знам дали е пълна гаранция или не... Хюндай... Дори италианците и Опел скочиха на 5! Опел допреди 2-3 години беше на 2 г.!!!
С този темп на конкуренция няма да се учудя след година-две да има и 10 годишни гаранции.
Тук въобще не става дума за "реална" гаранция, според мен - имам предвид, че не автомобилите са станали толкова надеждни (както всички знаем има мноооого повече проблеми по новите коли отколкото при старите...), а просто дивата конкуренция принуждава производителите да бъдат атрактивни и да привличат клиенти.
Само с екстри не става - всички вече имат почти всичко - дори една КИА може да е толкова накичена, че и на премиум марка да се опре...
От друга страна и само емблемата вече не продава, имайки предвид, че големите издънки в бранша идват точно от големите производители и имиджа им на най-добри вече не е същия... А и цените им са премиум! Всъщност и голяма част от компонентите на колите са от едни и същи доставчици - Bosch, Valeo...
И какво остава? - Гаранцията... Да продадем колата, пък после ще я мислим! - сервизни акции, изтървали спирачки, отварящи се възглавници, дефектни модули, разтегнати вериги и т.н....
Туй термостат да смениш по гаранция (дето от него може да ти иде и двигателя), вече стана като наливане на гориво на бензиностанция... Ката ден!
Така, че кой ти мисли за последваща покупко-продажба на колата след 10 г., че да смята ресурс на двигателя или други агрегати за 500 хил. км....?!
Важна е парата тук и сега! Не с три цилиндъра, ами с втори двигател ще почнат да ги продават...
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)