12-08-2015, 04:11 PM
Здравейте!
Имам следният проблем за който бях почнал да питам в друга моя тема и за да не си я спамя сам пускам нова отделна такава. При потегляне на първа и втора предавка колата понякога няма мощност и леко придърпва сякаш съм на по-висока предавка и оборотите и идват ниски и започва да тресе съвсем леко. Когато трябва да съм по-пъргъв в маневрите по кръгови кръстовища и т.н. ми идва леко замисляща и мудна и ме изнервя. Обаче като включа на трета и изхвърча със все 139-те си говеда от какво може да е това поведение.
П.С Забравих да спомена, че лампата за ламбда сонда свети понякога. Като се замисля май първо не свети и като покараш известно време и светва. Като я водих на диагностика не можаха да се свържат само с компютъра на двигатела, иначе другите системи работели както трябва, казаха че някой бушон е изгорял затова не може да се свърже. Като ми остане време ще прегледам бушоните и после пак на компютъра.
Ще съм благодарен на вашите мнения и предложения относно причината за това държание. Аз имам едно на ум, но искам да видя и вие какво ще кажете по въпроса, за да съм потготвен при доктора на волвото
Колата е Volvo V40 2.0 139Hp/103kW 1997г. чист бензин.
Имам следният проблем за който бях почнал да питам в друга моя тема и за да не си я спамя сам пускам нова отделна такава. При потегляне на първа и втора предавка колата понякога няма мощност и леко придърпва сякаш съм на по-висока предавка и оборотите и идват ниски и започва да тресе съвсем леко. Когато трябва да съм по-пъргъв в маневрите по кръгови кръстовища и т.н. ми идва леко замисляща и мудна и ме изнервя. Обаче като включа на трета и изхвърча със все 139-те си говеда от какво може да е това поведение.
П.С Забравих да спомена, че лампата за ламбда сонда свети понякога. Като се замисля май първо не свети и като покараш известно време и светва. Като я водих на диагностика не можаха да се свържат само с компютъра на двигатела, иначе другите системи работели както трябва, казаха че някой бушон е изгорял затова не може да се свърже. Като ми остане време ще прегледам бушоните и после пак на компютъра.
Ще съм благодарен на вашите мнения и предложения относно причината за това държание. Аз имам едно на ум, но искам да видя и вие какво ще кажете по въпроса, за да съм потготвен при доктора на волвото
Колата е Volvo V40 2.0 139Hp/103kW 1997г. чист бензин.
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988