Posts: 32
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S40 1.8
Здравейте колеги.
Проблема е следния,слагам си ксенона от другата кола и до там.Не светва нищо-колата е с 40 98 г. Връщам го на старата - работи перфектно.В този ред на мисли забравих да кажа че като го сложа ми свети на таблото индикация за изгоряла крушка.Слагам си старите и спира да свети.Въпроса ми е - възможно ли е заради тази индикация да не го приема и как да го свържа че да светне. На комшията на бмв-то като му го слагаха за да не свети индикацията за изгоряла крушка били му хванали ток от габарита(мен малко е съмнява тази работа ама щом казва)... ,та ако някой е слагал нека да сподели при него как е.
Прилагам снимка на модела при който всеки фар си е с отделно захранване.Не от тези които взима от едната крушка ток и отиват една камара жици до другата.
Възможно ли е проблема да идва точно заради това?
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Здравей колега!
За свързването на ксенона не мога да ти помогна... :roll:
Обаче, ако искаш може да поработим по граматиката!
Не бях отличник по български, но все ми се струва, че има и нови изречения, и главни букви тук-там...
Моля, приеми го като приятелска закачка, но лично на мен ми прави впечатление!
И дано по-компетентен колега ти даде точния съвет как да постъпиш.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 32
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S40 1.8
Колега,извинявам се,но пиша от телефона и ми е малко зор постоянно да слагам точки,запетаи,главни букви и тем подобни.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Абе да ти кажа и ти си прав за себе си, но само до там. В крайна сметка разбира се само ако желаеш се постави на мястото на някой който се опитва смислово да разбере аджеба какво искаш и за какво пишеш ти.
Звучи ли ти разумно?
Ако не ще вземем мерки.
Сега ще редактирам предните два поста, а ти се замисли.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Колега, един съвет от мен - вземи си го махни ... , ксенона де.
Ще ти кажа защо - ако фаровете ти са едносекционни с рефлектор този ксенон ще заслепява много,ама много насрещно движещите се.
Ако все пак решиш да си го сложиш ... , ще видиш доста зор да го регулираш и ще отнесеш доста благословии от тези които се движат срещу теб нощем.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=9342">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=9342</a><!-- m -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=7068">viewtopic.php?f=8&t=7068</a><!-- l -->
Вероятно ще ти трябва залъгалка, не винаги се налага, но явно на теб ще ти е необходима, компютъра хваща разликата и отчита грешка, все едно имаш изгоряла крушка.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Всъщност ако трябва да продължа реда на мисли от предния ми пост колега, дали да си го сложиш или не си е твой избора ... , т.е. ти ако искаш си го сложи де.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 32
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S40 1.8
Колеги за напред ще се опитам да се постарая в правописа.За сега още нямам напредък с ксенона.Питах в ксенон център и отговора беше да опитам да разменя мястото на кабелните обувки на буксата за крушката,че имали такъв случай и ксенона им бил тръгнал.Възможно ли е ,че пусти страх да не изгоря нещо и не смея да пробвам.Вие как мислете? Дали ще стане беля?
Posts: 32
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S40 1.8
Такааа,днес опитах с размяната на кабелите и ксенона светна!Обачеее или само дълги или само къси,как ли не ги въртях тези кабели -НЕ ЩЕ И НЕ ЩЕ.Утре ще купя от модела който е с една камара жици и ще пробвам с него.Дано имам късмет
Posts: 32
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S40 1.8
Колеги проблема е решен,сложих от модела с многото кабели и всичко тръгна
|