This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
газ на 2Т
#1
Здравеите на вси4ки,
От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н.
Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка.
Благодаря ви.
Volvo  480Turbo 1989
Volvo  S40 2T    1998
Много ми харесва 480 ката, но си купих S 40 за да не ме мислят за беден
Volvo  S60 2.5T  AWD 2003
Volvo  S80 T6 AWD 2009
Volvo  V60 T5 Cross Country 2018 
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравеите на вси4ки,
От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н.
Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка.
Благодаря ви.
Volvo  480Turbo 1989
Volvo  S40 2T    1998
Много ми харесва 480 ката, но си купих S 40 за да не ме мислят за беден
Volvo  S60 2.5T  AWD 2003
Volvo  S80 T6 AWD 2009
Volvo  V60 T5 Cross Country 2018 
Цитирай
Thanks given by:
#3
с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Цитирай
Thanks given by:
#4
с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Цитирай
Thanks given by:
#5
unicata написа:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.

Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят.

Успех и пиши за резултата.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Изображение: garagephp.jpg]
Цитирай
Thanks given by:
#6
unicata написа:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.

Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят.

Успех и пиши за резултата.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Изображение: garagephp.jpg]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.).



Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 !

Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp

Цитирай
Thanks given by:
#8
Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.).



Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 !

Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp

Цитирай
Thanks given by:
#9
Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Цитирай
Thanks given by:
#10
Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)