The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
газ на 2Т

#1
Здравеите на вси4ки,
От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н.
Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка.
Благодаря ви.
Volvo  480Turbo 1989
Volvo  S40 2T    1998
Много ми харесва 480 ката, но си купих S 40 за да не ме мислят за беден
Volvo  S60 2.5T  AWD 2003
Volvo  S80 T6 AWD 2009
Volvo  V60 T5 Cross Country 2018 
Reply

#2
Здравеите на вси4ки,
От скоро имам С40 2Т, кажете ми каква уредба е за предпо4итане, какво трябва да знам като си поставям газ и т.н.
Ако има някои с такъв двигател и кара на газ да ми пише 4е инвестицията не е много малка.
Благодаря ви.
Volvo  480Turbo 1989
Volvo  S40 2T    1998
Много ми харесва 480 ката, но си купих S 40 за да не ме мислят за беден
Volvo  S60 2.5T  AWD 2003
Volvo  S80 T6 AWD 2009
Volvo  V60 T5 Cross Country 2018 
Reply

#3
с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
unicata Wrote:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.

Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят.

Успех и пиши за резултата.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#6
unicata Wrote:с това би-турбо само един качествен газов инжекцион(но ти си го знаеш :-)) Сашо е с БРЦ и много го хвали, пък и аз съм чъвал че били сред най-добрите, но чак толкова не разбирам, ако искаш питай в dir.bg в клубовете има клуб АГУ и там могат да ти кажат повече.

Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.). Колата е с газов инжекцион поставен от БРЦ в Италия. Върви идеално на газ и е 1:1 с вървежа на бензин. Турбината също си работи. В България БРЦ го предлагат същия инжекцион (БРЦ Секуент е модела), но за да го монтират на турбиниран двигател добавят още нещо. Монтажа с бутилката ще ти струва около 2000 лева (при 1850 за автомобил без турбо). Инвестицията си струва, а БРЦ знаят какво правят.

Успех и пиши за резултата.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#7
Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.).



Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 !

Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#8
Колега нещо май не ти е ясно с тия двигатели.

2.0 Турбо е 163 к.с. и е с по-малката турбина от на Т4. Същият двигател, но в по-ранен стадии (1995) монтиран на 945. Там все още е 155 к.с., но двигателя е със същият блок (4 цил, 1987 куб.см.).



Доста са различни моторите, блоковете не са еднакви / на S 40 е със седло и блока е алуминиев/, единият мотор е двувалов, другият не е, абе с две думи Мише не си много прав тука - B 200 FT монтиран на 945 има сериозни разлики от B 4204 T монтиран на S 40 !

Иначе по темата: мисля , че газов инжекцион от последно поколение ще свърши чудесна работа, но все пак тази кола аз бих си я карал само на бензин, иначе емоцията да шофираш този изтребител според мен малко се губи ! :roll:
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#9
Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#10
Поприказвахме си с колегата на лс но с няколко думи и за останалите. Казах му че не съм в час с ГИ за турбо мотор но както каза и мевдо разликата е в още някаква джаджа дето се слага. Да ходи в брц да се консултира с хората дето това им е работата и да сподели. Това че човека иска да смени храната на ламята няма лошо. Голяма работа като му избягат 5 коня от големия табун и загуби 3 десети от секундата при ускорение. Важно е да си направи сметката дали му е изгодна инвестицията. колко километра навърта и за колко време ще си "избие" парите. Аз направих добра инвестиция за времето си но последвалите ексцесии с цените на горивата доведоха до удължаване срока на изплащане на две години. парите са доста и си трябва добра сметка.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)