The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нещо се случи със съединителя

#1
Колеги,вече почвам да се съмнявам в избора си на автомобил Sad .Онзи ден като тръгвах да пътувам натиснах съединителя и педала си остана долу.И понеже беше първия ден от коледните празници не съм я закарал в сервиз да я погледнат. Някъкви идеи какво може да се е случило? Преди това пък стъклото на дясната врата спря да работи ???? Бах мааму нали бяха много хубави и здрави тези автомобили Confusedhock: P.S. Има ли някой от Пловдив или на около който да ги разбира тея таратайки Smile
Reply

#2
Педала си е останал долу, колега, поради изпуснали гумички на помпа на съединителя, най-вероятно. Ако може да се сменят гумичките би било най-добре. Но провери първо хидравличната течност нивото, може и от това да е. И в случая колите не са виновни, а производителите на резервни части. Купена чисто нова за над 200 лв помпа на съединител, уж оригинална, за друга кола, не за Волво, ми е издържала около 2 г.
Reply

#3
Колега лесно ли се сваля тая помпа? По добре ли ше бъде да я ремонтирам или да я сменя?
Reply

#4
Колега пробвай да напръскаш със смазващ спрей втулките на педала, че аз до сега не съм чул помпа на 850-ка да изтърве - не че е невъзможно, ама не се филмирай да я сваляш че си е доста трудноSmileSmileSmile При мен точно втулките ми правят номера, особенно при влажно време, но като ги напръскам изкарват години!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Колега няма да е от втулките.Педала се движи мн леко и без абсолютно никакво усилие.А гледам вилката на амбреажния лагер не реагира
Reply

#6
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=37750&hilit=%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F">viewtopic.php?f=8&t=37750&hilit=%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F</a><!-- l -->

Ето и моята тема.При мен се оказа резервоарче ,което стои между горната и долната помпа. Чупи се от старост. Намира се под кутията за въздушния филтър. При мен майстора пригоди от друга кола и сега нещата година и нещо са ок. Колегата teloto продава тази част за 20ина лева,така че разгледай темата му в секция "Продава ".
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#7
mudancho Wrote:http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...0%BB%D1%8F

Ето и моята тема.При мен се оказа резервоарче ,което стои между горната и долната помпа. Чупи се от старост. Намира се под кутията за въздушния филтър. При мен майстора пригоди от друга кола и сега нещата година и нещо са ок. Колегата teloto продава тази част за 20ина лева,така че разгледай темата му в секция "Продава ".

+1
При TDI мотора най-често дефектира точно тази част - успокоителя на налягането.
Обикновено при натискане на педала на съединителя от него започва да тече спирачна течност.
По схемата на колегата Mihov от втора страница на посочената тема въпросната част е с номер 10.
Reply

#8
Колеги баш от това резервоарче е само че аз го шунтирах и сега системата е без него.Не намирам кой знае каква разлика в педала. Не знам дали не съм сбъркал. В същност каква е ролята на това резервоарче???
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)