Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
0
Здравейте колеги,нов съм във вашият форум и от скоро се оглеждам да сменям колата.До сега карам Хонда комби и за това гледам и Волвото.Колебая се между Акорд 2007г. или волво V70.Бюджета ми е около 13000.Ще се радвам някой ако има наблюдения за двета марки да ги сравним или да споделите поне за волвото.Искам да е комби и бензин,не съм фен на дизела. Весели Празници
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
С един поглед в мобиле се вижда ,че тук трудно ще намериш такова Волво. Иначе бензиновите екземпляри са лакоми,но се газифицират лесно и не са капризни. Проблем създават автоматиците,защото повечето не им сменят маслото. Ако е обслужен автоматика ,няма проблеми. Спрямо Акорд ,V70 е една идея по-голям. Всички двигатели са 5 цилиндрови без изключение и са си разработка на Volvo.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 383
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo s60 2,4D 163
Аз пък не мога да разбера за какво сражение между двете колички става дума? Кое да купиш? Питаш във форума на Волво дали да си купиш Хонда ли? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Който търси - намира, който пита - знае!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Май темата ще я местим в "На лафче"
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
Quote:Аз пък не мога да разбера за какво сражение между двете колички става дума? Кое да купиш? Питаш във форума на Волво дали да си купиш Хонда ли? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol:
Здравей колега popai71,
Питаш на правилното място. Първия ми въпрос е карал ли си Волво V70? Покарай и двете.
Това което ще ти хареса при Хонда е по голяма икономичност и най-вероятно по-евтина подръжка. Ако това са ти критериите отивай на хондата без да се замисляш. Съветвам те въпреки това да пробваш едно V70.
Сега, ако искаш по-голямо удобство, простота и логика в обзавеждането, по-добър дизайн, по-добра стабилност на пътя, по добра безопастност....много по-добра безопастност си за Волво.
По-голямата икономичност при хонда идва от по тънките ламарини и повечето платмаса. Евтино обзавеждане и копчета на разни тъпанарски места. Механически може би е по-добра откъм цена на поддръжката. Автомобила е по-лек и от там стабилността става друга. Хонда Акорд http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle...sedan/2007 Волво V70 https://www.youtube.com/watch?v=ffrrOW6Dh1k Ако си любопитен отиди на моргата и виж блъснато Волво отпред или отзад и пробвай да му отвориш вратите. Най-вероятно ще успееш без усилие. Пробвай същото с която и да е Хонда. Късмет.
П.С. Опитах се да бъда колкото се може по-обективен макар че лично ненавиждам Японските автомобили. Лично мнение ми е и мога много да говоря защо. Карал съм CRV 2011 и сравнено с ХС60 това дори не се доближава до думата кола. Каруца да. Лично мнение. Както забелязваш съм пристрастен и затова цитирах колегата в началото. Написах всичко това защото се надявам да си вземеш Волво 2.5 литра турбо V70.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
0
Благодаря за отговорите.Нормално е да питам в този форум,във форума на хода ще ми кажат за хонда ,а пък тук да изтъкнете предимствата на волво.Колегата казва ,че е трудно да се намери такъв модел,по добре ли е тогава дизела на волво или бензина,казвате че е лаком ама като гледам и акорда отива към 14/100.Загледах тази обява <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448974673996402&slink=bwc5la">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bwc5la</a><!-- m --> и си мисля че като е по нова няма да има проблем с автомата.Какво ще кажете за този модел.
Весели Празници !
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
popai71 Wrote:Благодаря за отговорите.Нормално е да питам в този форум,във форума на хода ще ми кажат за хонда ,а пък тук да изтъкнете предимствата на волво.Колегата казва ,че е трудно да се намери такъв модел,по добре ли е тогава дизела на волво или бензина,казвате че е лаком ама като гледам и акорда отива към 14/100.Загледах тази обява <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448974673996402&slink=bwc5la">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bwc5la</a><!-- m --> и си мисля че като е по нова няма да има проблем с автомата.Какво ще кажете за този модел.
Весели Празници !
Проблемът не е,че автомата е калпав,а това ,че до някоя година (колеги ще кажат коя) Волво не препоръчват смяна на маслото в АСК ,а го дават lifetime.По чуждестранните форуми има доста случаи на подменени още в гаранционния период автомати. Дизеловите са също здрави,но тук повечето са на мин 300 000 км. Относно въпросната обява - колата не е най-високо ниво на оборудване.. Трябва да се покара поне 30 мин ,за да видиш дали не "рита" АСК или да се закара до Мотопфое ,за да се проследи историята на колата и моментното състояние на екземпляра.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 161
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
Здравей Колега,
Честита Коледа на теб, семейството ти и на всички участници във Форума!
Карам същото Волво като година и ниво на оборудване, но с ръчни скорости и по-малък двигател - 2.0 флекси фюъл.
През периода, когато правих проучване на пазара (предимно Швейцария, Германия и Франция) ми направи силно впечатление, че този модел се продава след 180/200 000 км. за доста повече пари. Това, че е карана много не би трябвало да те притеснява, ако е поддържана регулярно и качествено. Особеностите за поддръжката са ги описали колегите преди мен. По-големия двигател е предимство. Широка, удобна, безшумна и приятна за управление кола.
В Западна Европа няма човек, който да си продаде колата на 120 000 км. за по-малко от поне 12 000 евро., освен ако няма скрит дефект, за който ремонта ще е доста солен. Когато колата има видим дефект предпочитат да го оправят преди продажбата.
Всичките ми впечатления са от частни продавачи и споделям това мнение с желание да съм полезен, а не да влизам в спорове.
Успех с избора. Ще се радвам ако е Волво!
Поздрави
Андро
666 - The number of the Beast.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
0
Ясно.То че ще се кара в Мото Пфое ще се кара ,ама въпроса ми тогава е какво ще ми кажат там.Питам понеже в Бултрако не могат да ми кажат нищо за миналото на колата или какво е праваено по нея.Та въпроса ми е за волво да ли имат такава система обща европейска примерно.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
popai71 Wrote:Ясно.То че ще се кара в Мото Пфое ще се кара ,ама въпроса ми тогава е какво ще ми кажат там.Питам понеже в Бултрако не могат да ми кажат нищо за миналото на колата или какво е праваено по нея.Та въпроса ми е за волво да ли имат такава система обща европейска примерно.
За съжаление поне аз не знам за такава досега.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|