The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с В70

#1
Привет на всички,от скоро съм собственик на Волво В70,2,5Т,210 КС,2005г,но за съжаление попаднах на следния проблем-луфт на семеринга-около половин милиметър и опасност от скъсване или изхвърляне на пистовия ремък(луфта е и във двете зъбни колела).В момента колата е във сервиз в Пловдив,като ми казаха че проблема е във "ВАЛОСИТЕ" на коляновия вал,това е механизъм свързващ коляновия вал със семеринга,образно детайла приличал на консерва и това било честа повреда при тоя двигател,респективно цената на единия валос е около 700лв а на мене ми трябват два.Някой може ли да каже дали може да се избегнат тия детайли,с монтирането на някаква друга ос,или ако не става евентуално да закупя тези части на по-разумни цени,в момента не съм в Пловдив и няма как да проверя каталожния номер на детайлите,някой ако има инфо за това ще съм му благодарен също!Благодаря предварително!
Reply

#2
Quote:луфт на семеринга-около половин милиметър и опасност от скъсване или изхвърляне на пистовия ремък(луфта е и във двете зъбни колела)
Quote:проблема е във "ВАЛОСИТЕ" на коляновия вал,това е механизъм свързващ коляновия вал със семеринга,образно детайла приличал на консерва и това било честа повреда при тоя двигател

Колега здравей. Нищо не разбрах от тези обяснения. Може ли да приложиш снимка или схема. Какви са тези "Валоси"? Всъщност на какви механици си си доверил колата?
Не знам за тази честа повреда, но мога да ти кажа че много често тези двигатели отиват над 400 000км без проблеми.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
He ВАЛОСИТЕ, а ВАНОСИТЕ !
Не на коляновия вал, а горе - на разпределителните валове.
Не луфт в семеринга (защото ще тече масло от него), а във ваНосните шайби.
ВаНосите НЕ СА свързващ механизъм на семерингите към валовете! :mrgreen:
И няма как колата ти да работи без ваносите !!! Т.е. няма шанс за Made in Bulgaria !
ДА, цената на един ванос е от порядъка на 700 лв. тук в БГ.

Колега, направи си независима справка в друг сервиз за потвърждаване на проблема!
Търси поне още едно експертно мнение, защото парите НЕ СА малко!
Reply

#4
Колеги вие за CVVT системата ли говорите?
За тази тук ли става и по-точно за тези зъбни колела:
[Image: AIzeyjs.jpg]


VANOS не е ли системата на БМВ. Вече много се обърках.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#5
Страшни специалисти има тук, просто не е истина ....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#6
Грешката е моя става въпрос за семеринга на разпределителния вал,и може би е ванос а не валос..Мога да кажа че колегата CHE4EF е дал точната снимка,точно за тия две колела става въпрос,като в по-малкото луфта е аксиален и доста по голям от този в по голямото..има и следи от изхвърлено масло,не много но ги има..от сервиза изрично ми казаха че проблема идва от въпросните ваноси,като причината за този луфт идва от там,но по важното е да се разбере следствието за да се получи това(може би ниско налягане на маслото)..и така,аз вече се уредих с 40% отстъпка на въпросните части,но от това което казвате си задавам въпроса разъмно ли е да ги сменям изобщо или просто ще си дам парите на вятъра,по метода проба грешка!
Reply

#7
ОК, погледни тази снимка и кажи откъде тече.
[Image: 11189-large-oil-leak-after-replacing-exh...tseals.jpg]

Номер 1 и 2 ти е семеринга: 1 отвън и 2 отвътре. Номер 3 е показан теча на маслото. Твоето така ли е?
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#8
Да колега мисля, че теча е точно там,като си личи че е опръскано около самото зъбно колело.
Reply

#9
Колега koceto_pld,
остави какво ти разправят в сервиза!
Първо измийте със спрей-обезмаслител въпросното място със следите от теч на масло. Изпръскайте и зад двата ваноса.
После си взимаш колата и си тръгваш. Караш я ден-два-три, после отваряте капака и проверявате за евентуален теч на масло.
Ако има такъв, го локализирате. И проблема е оттам.
Ако е единия от двата семеринга на разпределителните валове, сваляте капака на главата и сменяте всички налични семеринги на двата вала.
Ако е от единия ванос - купуваш го и го сменяте САМО него. Тогава труда е много по-малко, защото не отваряте капака на главата.
Запомни: Няма такъв филм да са протекли и двата ваноса, че и семерингите зад тях !!!
Или е едното, или е другото. И мнооооого рядко е комбинацията един семеринг + един ванос.
Тогава течът на масло ще е ФРАПАНТЕН, а не само следи, наченки и т.н. щуротии.

Забележка:
И в двата случая се ползва специален инструмент за блокиране на валовете откъм ск.кутия.
Както и фиксирането на ваноса към зъбното колело - там също има толеранс, който ТРЯБВА да се спази.
В противен случай ЧАО 210 коня!
Confusedhock:
Reply

#10
dorio,Теча е само от единия ванос,по притеснителен е луфта колега,който никак не е малак,от там се налага смяната на въпросните части!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)