This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Успешен монтаж на ГИ на Volvo S60 R
#1
Снимка на двигателния отсек след монтажа.

   

Въпросната операция бе извършена успешно преди три дни. Настройката и изпитанията приключиха вчера без забележки. Монтажа е правен от мен. Малко е по-сложен пъзелът, но се получи доста подредено. Докато правих монтажа, успях да разгледам обстойно колата и трябва да кажа, че съм впечатлен от качеството на вложените материали.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Ами ела тогава на срещата тази Неделя за да поцъкаме с език и ние ... :mrgreen:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
2000 Volvo V40, D4192T3, manual M56, 115 hp., 265Nm. - Холандеца
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#3
ще ти лайкна поста Smile))
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Цитирай
Thanks given by:
#4
Сега малко продължение по темата. Пропускаме подбор на изпарител, инжектори, компютри, разпробиване и настройки. Тези двигатели, както и 2.5Т и Т5 имат датчик за налягане на горивото. И бензиновата помпа е с електронно управление, т.е налягането в горивната система може да се променя в зависимост от натоварването. Какво се получава при преминаване на газ? В следствие на нагряването на бензиновата рейка, налягането в нея се повишава постепенно. Съответно бензиновото ECU започва да намаля времената за впръскване пропорционално на повишаване на налягането. Но пък Л-контролът регистрира обедняване на смесите и вкарва корекция за обогатяване. В един момент възможните корекции стигат максимално възможно заложеното - 25% дълговременна и 25% кратковременна. А времената продължават да намаляват. Съответно се записва грешка "бедна смес", двигателят забива, а при превишаване на определена стойност на налягането - грешка "прекалено голямо налягане на горивото". Проблемът не може да се реши с обикновен (статичен) емулатор на датчик за налягане, защото веднага се регистрира грешка "повреда на датчик..." и пак минаваме в авариен режим. Единственото решение е адаптивен емулатор. При мен със FPE-A на STAG се получиха нещата от раз, но може да има и друго решение. А.Е.В. също предлагат такива емулатори, но там мисля, че се иска и програмиране. И изпарителят е проблем. Трябва да е поне за 350 к.с., за да може да поеме натоварването при ускорение. В момента съм с КМЕ GOLD, който държи налягане, но температурата почва да пада при мачкане на педала. За Т5 това ще е идеалният изпарител, но за R-ката ще трябва да го сменя с KME TWIN. Или да си направя предварителен подгрев на газта, подчертавам думичката предварителен. По подобие на руските ГИГ. Но това - на есен. За летните месеци този изпарител трябва да работи повече от добре.

Засега толкова, ако има въпроси - сега е моментът Smile.
Цитирай
Thanks given by: Leper , dimitar76
#5
Здравей колега,би ли се наел с газифицирането на една машина с 2.3 Т5 /250кс/ и имаш ли представа за ориентировъчна сума на един такъв проект?
Поздрави!
Цитирай
Thanks given by:
#6
Бих Smile. Ако искаш - пиши едно л.с.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)