The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K&N филтри

#1
за въпросните филтри казват, че биле вечни, просто искали миене и третиране с лубрикантчето, вярно ли е и изобщо има ли разлика в динамиката спрямо оригиналния
Reply

#2
PlimP Wrote:за въпросните филтри казват, че биле вечни, просто искали миене и третиране с лубрикантчето, вярно ли е и изобщо има ли разлика в динамиката спрямо оригиналния

Карам с такъв четвърта година D5. Чистя го поне веднъж годишно - даже мисля днес да направя тая работа и да сложа новия дебитомер след това Smile
И да е имало разлика в динамиката - след чипа едва ли ми дреме за филтъра и неговата допълнителна конска сила ... :~
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
И аз карам с такъв 850-ката, мисля вече 7-8 години и като се сетя от кога не съм го чистил........... :twisted: :twisted: :twisted: Динамика едва ли ще усетиш само от този филтър, ама ще се спестиш пари от другия филтър, който се сменя най-малко на всяка смяна на масло!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
бе за 150ля. бая филтри ще взема :Д
Reply

#5
PlimP Wrote:бе за 150ля. бая филтри ще взема :Д

Под 100 лв. е в Ибей
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Не знам колко са вечни, но има голяма вероятност да си прецакаш дебитомера. Казвам го от личен опит, за съжаление. Разлика в динамиката няма, само звукът става малко по-гърлен. Карай си с обикновеня хартиен филтър, сменяй го на 10 000 км. и си свиркай. А ако наистина искаш разлика в динамиката, то бъди готов да инвестираш доста пари в по-голяма турбина, инжектори, кулер, генерация, H -биели, бензинова помпа, ремапване...
Reply

#7
Разликата е че забравяш за този филтър(на 60К се чисти) и лека промяна в звука.
На двигатели до 100 коня може и да се усеща нещо ама на 200 и кусур - няма начин.
ex XC90
Reply

#8
При мен се усеща разлика когато е изпран, след това като събере прахоляк мисля, че си става като обикновен хартиен филтър. Пера го на 5 х.км.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#9
Tokarev Wrote:Не знам колко са вечни, но има голяма вероятност да си прецакаш дебитомера. Казвам го от личен опит, за съжаление. Разлика в динамиката няма, само звукът става малко по-гърлен. Карай си с обикновеня хартиен филтър, сменяй го на 10 000 км. и си свиркай. А ако наистина искаш разлика в динамиката, то бъди готов да инвестираш доста пари в по-голяма турбина, инжектори, кулер, генерация, H -биели, бензинова помпа, ремапване...
Моята кола дойде от чужбина с K&N и то добре наклепан и резултатът не закъсня. Прецака ми се дебитомера. Оттогава само хартиен.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
K&N е една много голяма реклама. Може би на тунингованите 850, където ги напомпват до 400 коня, би имало смисъл за такъв "спортен" филтър заедно с по-голямата тръба.
http://www.tdotperformance.ca/k-n-69-451...aQod3tMAQQ

Както каза колегата по-горе разлика във вървенето няма да има. Няма начин да има.
К§N имат масло във филтрите и това прецаква дебитомера.
Хич не се занимавай колега.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)