This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още едно 850
#1
Здравейте колеги, нов съм във форума и от около 2 седмици съм собственик на Волво 850 комби 95 г. 126 к.
Впечатленията ми за сега са че е много стабилна кола,приятно тиха и доста широка. Надявам се и за напред да ме радва.
И като нов във форума имам малко въпроси. Сега съм на етап обслужване. От прочетеното тук и в нета реших да се спра на ролки ИНА и на ремъци Гейтс. Днес ги поръчах в комплект с водна помпа, но се изненадах от вида на водната помпа. Като бях при майстора се загледахме в зъбите на помпата с която е била до сега колата. И има разлика в подредбата и броя на зъбите, от тази която излиза според рамата ?? И въпроса ми е това дали би било проблем при експолатацията? Прилагам снимки. Имам и други въпроси, но за сега този ми е най- спешен.
С уважение към по старшите съфорумци.

    [attachment=1]DSCN2857.JPG[/attachment


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Thanks given by:
#2
Това е помпата, няма как да я объркаш, просто твоята вероятно е оригиналната и затова изгежда така, като гледам са спестили по един зъб, досега не бяха виждал такава!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря колега ico 850,за бързият отговор. И аз съм на това мнение, мисля че досегашната не оригиналната марка (Аисин ) е.
Ще разкажа след монтажа.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Айсин за първоначално вграждане, пък и виждам някакъв номер на самата ролка, който изглежда да е Волов!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Цитирай
Thanks given by:
#5
Сигурно си прав. За това реших да я сменя, въпреки че, си изглежда добре.
Цитирай
Thanks given by:
#6
така изглежда оригиналната помпа, за съжаление по-добра от нея няма да намериш
Цитирай
Thanks given by:
#7
Вече си поръчах нова.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Гледай да не ти набутат някоя с пластмасова турбина, истинските са от неръждавейка!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Цитирай
Thanks given by:
#9
въпросът е да е качествена, ако ще да е с хартиена турбина, щото примерно на италианските коли заводско вградените помпи са с пластмасови турбини и без проблем могат да изкарат над 200 000км.
Цитирай
Thanks given by:
#10
Абе внимавайте с тези помпи,че един съфорумник заради нея батиса колата, уж за добро я смени.... мисля че DOLTZ или нещо такова беше марката. По принцип се сменя на второто обслужване на ангренаж. Аз още съм с оригиналната, като всяка година проверявам за шумове или течове от нея. За сега всичко е о.к. Колата е на 210 000 км. и на 20 години.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)