Posts: 53
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2016
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Имам друг въпрос.
Когато правя маневри за паркиране понякога чувам един лек присвирващ звук при въртене на волана. Предполагам,че това е от рейката или помпата. Утре мисля да погледна нивото на течността в казанчето и се надявам да е намаляло и да има нужда от доливане. Та въпросът ми е следния:
Нивото на течността на максимум ли трябва да е и какъв вид масло трябва да взема и колко литра.?
Знам,че трябва да е хидравлично,но нищо повече.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Хубава вечер.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Колега, мисля че поне за момента нямаш повод за притеснение, но все пак си погледни течността в казанчето и огледай маншоните на рейката за теч.
На стените на казанчето би трябвало да има маркировка за минимум и максимум на маслото.
А къде да е нивото си е твой избора, важното е да го има там. ;-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
sgel Wrote:Здравейте колеги,
Нивото на течността на максимум ли трябва да е и какъв вид масло трябва да взема и колко литра.?
Знам,че трябва да е хидравлично,но нищо повече.
Маслото е зелено:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemical-products/oil/hydraulic-oil-1-l/1015964/">http://www.skandix.de/en/spare-parts/ac ... l/1015964/</a><!-- m -->
"Литра" е малко пресилено, защото ако е за доливане, ще отидат няколко супени лъжици.
Според мен никоя течност по автомобила не трябва да е баш на максимума, а малко над средата
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Маслото за хидравликата в МП струва 36лв за литър, но мисля че го продават на мерна единица 100ml. Аз лично съм си купувал 200мл, макар че ми дадоха близо половин литър :mrgreen: Течността се проверява спрямо нивомера на капачката, има си индикатор къде трябва да е при загряло и при студено. Леко присвирване при напълно завит волан е нормално, а ако си карал навремето Пасат трябва да си свикнал :lol:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 53
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2016
Reputation:
0
Здравейте,
Благодаря за отговорите. Днес свалих фара и погледнах нивото - беше на максимум. Нямам теч на масло от рейката,защото скоро сменях масло и гледах отдолу за нещо необичайно.
П.П. Оказасе,че имам пукнатина в картера близо до пропката тасега трябва да търся от някой донор.
Имам още няколко :?: :?: За да не пускам нова тема ще пища тук направо.
1. Централния подлакътник между предните седалки мърда ли се или е стационарен?
2. Направи ми впечатление,че когато натисна бутона на дистанционното за заключване няма светлинна индикация от мигачите, а когата натисна бутона за отключване премигват 2 пъти кратко. Това нормално ли е?
3. Имам проблеми със CD- то, когато вкарам диск голям зор и молитви да го извадя. Само Audio формат ли чете това CD? Възможно ли е по някакъв български начин да му се служи USB и да си реша проблемите (в момента съм само на радио)?
Благодаря предварително за отговорите.
Posts: 277
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jun 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Volvo S40II
Подлакътника е неподвижен. Светлинната индикация с мигачите при отключване и заключване се определя от менюто на централната конзола. СД-то за жалост чете само аудио формати. За USB има цяла тема във форума, потърси я. А картера защо не опиташ със заваряване? Предния собственик на моето Волво гледам че го е заварявал, и се е получило сполучливо.
Posts: 53
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2016
Reputation:
0
Здравей,
От какъв материал е каетера стомана или алуминий.? Незнам дали ще стане заварката,защото е много близо до пробката. За сега май клоня към заваряване,че нещо ми обявиха е*ати цифрата за втора ръка. Ще потърся и прочета за USB историите.
Благодаря още един път.
Posts: 277
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jun 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Volvo S40II
Алуминиев е, или от някаква сплав на тази основа. Не пречи че е близко до пробката. Ако е кадърен заварчик, той си знае работата.
Posts: 53
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2016
Reputation:
0
Ще търся от някой фокус 2.0 TDCI или пепежо/ситроен 2.0 hdi,че питах днес в една морга....... те не познават парите 150лв И аз: hock: hock: hock:.
Имам още 9000км да мисля търся и намеря разрешение на проблема.
Posts: 277
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jun 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Volvo S40II
Дано не се разшири пукнатината като си на път.
|