The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Байпасен клапан на турбо на Т4

#1
Здравейте колеги,купих колата с такъв клапан монтиран от предишния собственик и при включване на турбото съска освобождава налягане искам да попитам играе ли някаква роля за мощността този клапан,увеличава ли я или я намаля до известна степен и може ли от него да се вдига налягането на турбото или трябва да се монтира бууст контролер?
Reply

#2
Никаква роля няма за мощността по принцип, още повече в слуая, защото си имаш фабричен такъв Smile. Бууст контролера само ти мери налягането на турбото да си го гледаш вътре на таблото. Има си други начини за вдигане на налягането.
Reply

#3
Има си други начини за вдигане на налягането.[/quote]
А какви са те?
Reply

#4
В случая управлението на клапана на турбото е механично, така че или от него ( не било препоръчително) или по- голямо турбо. И двете разбира се без ремап са безсмислени.
Reply

#5
Има разлика между буст контролер и буст метър. Най-вероятно фабричния блоу оф е затапен. Първо проверете на какво налягане е турбината, после евентуално може да се увеличи малко от актуатора.
Reply

#6
Вярно, че не било едно и също. Бууст контролера май пак играе с актуатора и го отваря при по високо налягане или греша?
Reply

#7
Принципно мотора си има клапан, който играе ролята на бустконтролер. Може да се сложи и ръчен такъв на неговото място, но не е добре, защото еку-то няма да може да предпазва мотора при нужда.
Reply

#8
napalm Wrote:Има разлика между буст контролер и буст метър. Най-вероятно фабричния блоу оф е затапен. Първо проверете на какво налягане е турбината, после евентуално може да се увеличи малко от актуатора.

А до какво налягане допустимо може да се вдигне колега без проблем за турбината и мотора,ако си запознат? За Т4 съм чувал,че работи на 0.8 бара с високото налягане.
Reply

#9
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги,купих колата с такъв клапан монтиран от предишния собственик и при включване на турбото съска освобождава налягане искам да попитам играе ли някаква роля за мощността този клапан,увеличава ли я или я намаля до известна степен и може ли от него да се вдига налягането на турбото или трябва да се монтира бууст контролер?
Ако случайно не те кефи блоу офф-а, търся такъв и с удоволствие ще ти дам някаква сума за него Smile
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#10
Ако случайно не те кефи блоу офф-а, търся такъв и с удоволствие ще ти дам някаква сума за него Smile[/quote]
Не напротив кефи ме нямам намерение да го продавам! Исках само да разбера с колко е допустимо да се вдигне налягането от него безопасно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)