The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Антифриз под мокета

#1
Здравейте. От скоро мокета на шофрското място е напоен с антифриз.Имам загуба около 1/2литра за няколко дни.От каде е проблема, и как да го разреша?Благодаря
Reply

#2
Погледни радиатора на парното,ако има теч не карай преди да го отстраниш...опасно е за каране така.Аз имам белег на крака от такава авария.
Не е важно да губиш красиво , важно е да биеш грозно!
Reply

#3
Лесно ли се сваля,и възможно ли е да е от някое съединение
Reply

#4
Да се вида да но не и за ремонт!
Не е важно да губиш красиво , важно е да биеш грозно!
Reply

#5
Здравей колега!Както колегата MTZ каза,по всяка вероятност теча е от радиатора на парното.Не ми се е налагало да го свалям,знам ,че се намира между краката на водача и пътника,под конзолата !Ако в момента не разполагаш с време за свалянето му-а колата ти е нужна,ще ти дам един съвет:източи антифриза и байпасирай(свържи с тръбичка ) входа и изхода му ,които се намират зад двигателя преди да влезнат към купето!Напълни системата с антифриз и карай,но разбира се няма да имаш парно!Сега е лято Big Grin
Reply

#6
Колегата е напълно прав , но и провери дали не прави някакво високо налягане в охладителната система и в момента радиатора да е най слабата точка.
Не е важно да губиш красиво , важно е да биеш грозно!
Reply

#7
Благодаря ви за помощта.В момента нямам възможност да сменя радиаторчето и ще направя това което ме посъветвахте.Как да разбера дали имам налагане във системата?Преди да ми се прояви теча ми се спука големият маркуч който влиза във радиатора ,след като го смених след няколко дни започна да ми се мокри мокета
Reply

#8
Това,което казваш за маркучите,говори,че колата надува вътре в системата.
Може да имаш :
1. Не работещ термостат;
2.От някъде да взима въздух и да води до надуване на системата;
3.Най лошата диагноза е проблем в гарнитурата на главата или самата глава.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)