This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 мотор на части, ГНП, дюзи, съединител и маховик...
#1
Както се вижда от обявата, след вкарването на новия мотор на фрегатата ми останаха следните донорски части, които са читави:
- Блок от същия двигател със четири здрави бутала (махнато е проблемното пето бутало);
- Четири читави дюзи (крякащата ще си оставя в хола да ми бъде като сантимент за човешката глупост);
- Маховик и съединител, които по мнение на майсторите е със същите характеристики като сегашния ми Luк, който сложих преди 3 години на моята кола.
Старото турбо има следи от масления удар по перката, но ще преценя дали да го дам за изчистване и да си го оставя ...
снимки като си ги взема от сервиза, че още са там.
тел. 0888 947 009 Стефан
Цени по споразумение - не съм търговец и не гоня печалби Wink
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#2
   

[ATTACHMENT NOT FOUND]

[ATTACHMENT NOT FOUND]

   

   

   
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#3
Също и вакуум помпа, ГНП, рейка на високото налягане с прилежащия датчик и др...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#4
дюзите вече са само две, старото турбо и дебитомер на БОШ след преглед се оказаха, че са читави така че има и турбина и дебитомерче (оригинален БОШ)за нуждаещ се ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#5
И още едно - дебитомерче (китайче може би) за D5 купено от Спектроматик преди два месеца за 95 лв. е в графа продажба
ползвано на практика една седмица - (70 лв) Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#6
Колега за s60 2.4 d5 163кс ли е главата? И каква е цената
Цитирай
Thanks given by:
#7
Главата днес замина ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#8
Здравейте колега,
...случайно щеката за проверка нивото на маслото да е останала?
Цитирай
Thanks given by:
#9
up!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)