The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
разлика в нивото на моторното масло

#11
За да има такава голяма разлика(3-4мм), трябва или ъгъла спрямо земята да е много остър, или самата щека да е доста дебела. В конкретния случай не знам какви са двете стойности, но едва ли е чак такава голяма разликата, все си мисля че шведските конструктори щяха да направят нещо за да не се бърка.
Reply

#12
Колега, просто преди да извадиш щеката, я завърти три-четири оборота около оста ѝ за да се омасли равномерно. Ако всеки път го правиш по този начин, ще имаш точна представа за нивото.
Reply

#13
Колата е на 234000 а за разход на масло точно сега засичам и заради това ми прави тази разлика впечатление...след измерване с шублер разликата е 2,5 мм Smile хахах не е 3-4 мм както ми каза окомера, но пак ме бърка за разхода на маслото. Най вероятно ще правя както каза адаша и колега ivopifa Smile и благодара за мненията...поздрави!
Reply

#14
ивоат850 Wrote:Най вероятно ще правя както каза адаша и колега ivopifa Smile и благодара за мненията...поздрави!
Или приеми една посока и я слагай винаги така.
Reply

#15
моторите с червена щека мисля, че събират 5л., а тези с оранжева са към 6л., горенето на масло може да е от гумички, аз попданах на един такъв мотор, при палене изпушваше синьо, а компресията и на 5-те цил. е почти 12атм.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)