This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S80 2.0T 1999г. оптимален ГИ
#1
Здравейте, колеги от няколко дни съм горд собственик на S80 2.0T 1999 г. , придобих го от колегата Tisho. Ще ми се наложи да сложа ГИ и тук имам нужда от помощ, понеже не съм на ти с материята, а не ми се иска да се доверя на 100 % на думите на майсторите. В момента ми предлагат няколко варианта от различни майстори:
1. Landi Renzo - пълен комплект на марката с тороидална бутилка, два изпарителя( турбиниран?)...поради съмнения от страна на майстора, че един изпарител няма да успее да захрани при развъртяна турбина. Цена: 1500лв.
2. Симгаз - всяка част от ГИ е различна марка подбрани и тествани от майстора. Според него няма нужда от два изпарителя. Цена: 1050 лв.
3. BRC - пълен комплект на марката с тороидална бутилка. Цена: 2000 лв.
Изчетох не малка част от темите в тази част от форума, но не успях да си дам сигурен отговор на въпросите: Нужно ли е да е с два изпарителя, един с достатъчно мощност няма ли да се справи? Кой модел дюзи е най-подходящ за този двигател? Има ли нужда от система за смазване на клапаните? Всяка марка компютър ли може да се справи със задачата при читава настройка? Благодаря предварително на отзовалите се! И се извинявам ако задавам въпроси, на които вече е отговаряно за конкретния двигател.
Цитирай
Thanks given by:
#2
да ти кажа честно колега, аз ноември сложих Фобос по OBD протокол и съм доволен от разход и настройка, момчето в Люлин разбира от нещата. Моята е 2.0 турбо В40 4-цилиндъра 165 к.с. и разходът е сходен между газ и бензин, а вървенето много близко, а и дават 5г. гаранция или 150 000км. Оставам с впечатление, че като че ли в последните години по-важен е монтажът и настройката, отколкото чарколякът, защото частите успешно се копират от по-нискобюджетни версии.
Все пак, ако се върна назад във времето сигурно не бих дал 1100 лв. пак (при теб на 5-така щее някъде 1400 сигурно с екстрите), а щях да търся някоя втора употреба с история примерно от дръннат автомобил и да я постегна. Цената ще е наполовина, вероятно и ядовете ще са двойно, но никой не е застрахован и че нова газова няма да направи проблеми.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Цитирай
Thanks given by:
#3
Аз съм с Landi Renzo и съм с един изпарител, но газовата е слагана в Италия. Вече почти 5г. - 50 000 км. никакви проблеми. С две думи трябва си ГИ за твоята мощност. Двигателят е почти същия , като твоя.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Благодаря за своевременните отговори. Петте цилиндъра си оскъпяват цялото удоволствие. Ще събера още оферти от различни майстори и избора ще бъде на късмет малко, че имам опасения относно способността на майсторите да настроят читаво системата. Приемам всякакви насоки и съвети, които биха ми помогнали в правилния избор.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Според колеги каращи на газ, BRC е правилния избор.
Един приятел с Опел Инсигния OPC(320hp) си монтира ГИ. Инсталираха я много добре, ще го питам къде я правиха.
Цитирай
Thanks given by:
#6
И аз до преди няколко месеца бях пред същата дилема, дали да е всичко комплект на една фирма или да е сбирщайн. След разговор с майстера реших да е второто. Вариантите бяха романо за 1300 или сбирщайн за 950. Еми доволен съм от избора, в крайна сметка слагам газова за икономия а не за състезания. Компа е agis, RDUE изпарител, инжекторите обикновени ig1. Нямам проблеми с мощността и разхода смятам е нормален според стила на каране. Изпарителя го дават до 250 к.с и не се е случвало да обръща на бенз при мачкане. Не бях доволен от настройката на газта и се принудих да си купя кабел за 20- тина лева за да си я настройвам сам, като софтуера е безплатен от сайта на производителя. По мое лично мнение в сервизите масово настройват ги на място, което е меко казано несериозно. На мен ми отне около 2 часа каране във всякакви режими, чертаене на бензинови горивни карти, после на газови, въвеждане на корекции и пак газови карти докато стане, както трябва. Вярно е че марковите инжектори ще изкарат може би повече пробег, но лично за мен не е рентабилно, като се скапе някой за 10 кинта си взимам нов и още 50 хиляди км. По мнение на майстора специално за инжекторите или от евтините или от най високия клас където са 500 лв. за комплект.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Сега разговарях с майстор, който официалната му работа е като диагностик на Волво в Бургас, но слага и газови предложи дюзи Романо, изпарител мх.. марката ми избяга в момента, но е с достатъчно мощност, компютър на ГазИтали. Цялото удоволствие 1400 лв. От всички с които съм говорил до момента той ми изглежда най-надеждно в смисъл, че ще се справи с настройката без проблем каза и че дава 4 години пълна гаранция. Еми дотук е стигнало моето търсене на ГИ. Smile
Цитирай
Thanks given by:
#8
Това също ще ти свърши работа според мен : <!-- m --><a class="postlink" href="http://bsm-bg.com/index.php/bg/support/2014-07-21-11-50-13/gaz-sistemi">http://bsm-bg.com/index.php/bg/support/ ... az-sistemi</a><!-- m -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
2000 Volvo V40, D4192T3, manual M56, 115 hp., 265Nm. - Холандеца
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Цитирай
Thanks given by:
#9
Колега Stanchoni , благодаря за полезната информация. Сложих ГИ, дотук добре, след кратък пробег от няма и 200 км. колата се промени коренно,светна лампа за ламбда сонда, започна да се тресе цялата, при подаване на газ оборотите не се увеличаваха плавно,а с прекъсвания, диагностика(китайска) показа missfire в 5-ти цилиндър неговата свещ бе леко мокра след като я изкарахме при газаджията, сменихме свещите проблема не се оправи, поради липса на осцилоскоп притиснати от времето сменихме бобината на 5ти цилиндър( беро 90лв Sad ), проблема видимо се реши всички симптоми изчезнаха остана само високият разход градски от 17л за 100 км . , който първоначално беше решено че е от работа на двигателя само на 4ри цилиндъра, след като се "оправи" всичко за 10 лв при цена 0.83 лв/л изминах 71км. и след още 30 т.е. 103км. след смяната на бобината отново се появи тресене и лампа за ламбда сонда( диагностика утре сутрин за да се види дали е пак проблема в 5ти цилиндър). Благодаря, че изчетохте краткия ми разказ. Молбата ми е за помощ с идея за възможни причини и съответно решения.
Цитирай
Thanks given by:
#10
Здравей колега,
имай в предвид, че някои автомобили (какъвто е може би и твоя) си искат по-специални газови компютри - с така наречената постоянна връзка по OBD заради постоянната самоадаптация на бензиновия компютър. Ако си сложил газова без връзка по OBD се получава така, че когато я регулираш и запишеш газовата карта след известно време бензиновите времена са вече други и колата спира да върви (отделно вдига и разхода).
Аз съм с фабрична газова, но имаше момент, в който бях замислил да слагам отделен компютър и бях чел доста по темата - бях се насочил към моделите на AGIS (стори ми се най-добре като цена-качество), Romano и BRC - всички със постоянна комуникация по OBD. По това време българските като Фобос и BSM послъгваха за OBD комуникацията - уж я имат ама се ползвала само за първоначална настройка Wink - сега вече може и да са се пооправили - трябва да провериш.
Поздрави
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)