08-09-2016, 11:58 AM
Здравейте колеги. Решил съм близките месеци да правя ремап на моята T5-ца.
За целта първо искам да се информирам и евентуално да я подготвя за това начинание. Идеята е първо да се махне катализатора и да се "затвори" ЕГР клапата (за връщане на изгорели газове).
Катализатора ОК - "заглушават" ми втората ламбда сонда, но след като отрежа катализатора, какво да сложа, така че колата да не става по-шумна?
Някъде бях чел (не съм сигурен дали е вярно), че ЕГР се контролира от ECU. Вярно ли е и ако да, има ли вариант да се премодифицира така, че до достигане на работна температура да си работи в нормален режим (за да си загравя по-бързо колата през зимата), а след това ECU да "изключва" действието на клапата (тоест да спре да връща газове за доизгаряне).
Как става цялата процедура чисто технически? Може ли тези неща да се направят чрез VIDA/DICE? Има ли нещо друго "еко" което искам да премахна преди да "отключвам звяра"?
След това относно ремап-а. До колко издържат стокови съединител/маховик/трансмисия(М56)?
Очакваният резултат е + около 35-40 Hp и 60-70Nm (мисля че това е крайната граница на сейфти режима ), които да не пречат на нормалното използване на автомобила като daily.
И последен въпрос: към кого да се обърна, че да задоволи всички мои прищявки Мерси на отзовалите се
За целта първо искам да се информирам и евентуално да я подготвя за това начинание. Идеята е първо да се махне катализатора и да се "затвори" ЕГР клапата (за връщане на изгорели газове).
Катализатора ОК - "заглушават" ми втората ламбда сонда, но след като отрежа катализатора, какво да сложа, така че колата да не става по-шумна?
Някъде бях чел (не съм сигурен дали е вярно), че ЕГР се контролира от ECU. Вярно ли е и ако да, има ли вариант да се премодифицира така, че до достигане на работна температура да си работи в нормален режим (за да си загравя по-бързо колата през зимата), а след това ECU да "изключва" действието на клапата (тоест да спре да връща газове за доизгаряне).
Как става цялата процедура чисто технически? Може ли тези неща да се направят чрез VIDA/DICE? Има ли нещо друго "еко" което искам да премахна преди да "отключвам звяра"?
След това относно ремап-а. До колко издържат стокови съединител/маховик/трансмисия(М56)?
Очакваният резултат е + около 35-40 Hp и 60-70Nm (мисля че това е крайната граница на сейфти режима ), които да не пречат на нормалното използване на автомобила като daily.
И последен въпрос: към кого да се обърна, че да задоволи всички мои прищявки Мерси на отзовалите се