This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нужда от помощ за Волво 850,126к.с.10клапана
#1
Здравейте колеги,
Казвам се Анатоли,тел 0887222529.Имам спешна нужда от помощ за центровката на двигателя В5202S.Сваляха ми валовете и се оказа,че пластмасата с белезите за центровка е счупена.Молбата ми е ако някой има възможност да ми помогне с тази част и след това ще му я върна.Колата е разглобена на 20 км.от София.Благодаря предварително на всички които ще се отзоват!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здрасти колега, ето една идея, не съм сигурен че и при теб е така, но ако махнеш дистрибуторната капачка, и датчика на хол.
Валовете имат прорези, те трябва да са в една равина, по спомени.
Успех.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Както каза колегата, прорезите на валовете трябва да са в една равнина, а първи цилиндър трябва да е на ГМТ (или да съвпадне маркировката на коляновия вал).
Това е при положение, че зъбните колела на разпределителните валове са центрирани спрямо валовете (трите болта десятки). В повечето случаи колелата заводски не са центрирани, а имат известно предварение или закъснение поради индивидуалните допълнителни донастройки. Препоръчвам преди да се развият, да се маркира положението им, след това да се развият и центрират, да се монтира ремъка и всичко останало според горната препоръка (прорезите на валовете в една равнина и първи цилиндър на ГМТ) и накрая да се нагласят валовете спрямо зъбните колела до заводското им положение. Колелата може да се оставят и центрирани спрямо валовете ако няма осезаема отрицателна промяна в представянето на двигателя.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)