The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чукане от към съединителя

#1
От известно време се чуват нехарактерни шумове от към съединителя. При натискане на педала, шумовете изчезват. От рода на потракване са. Вероятно маховик или още нещо. Също така понякога педала не се връща рязко и веднага а сякаш нещо го задържа секунда-две. Някой има ли представа колко излиза смяна на тези детайли, и къде в Пловдив има сервиз който е наясно с Волво(изключая Мотопфое)?
Reply

#2
По описанието прилича на маховик и лагер помпа за смяна. Така и така ще се отваря там, е хубаво да се вземе и съединител. Комплект от изброените неща до тук е на цени от 1200 и нагоре, без цена за труд.
Reply

#3
Какви са рисковете да карам така още известно време?
Reply

#4
Здравейте колеги.
Интересна тема.Какво да стане не добър синхрон на скорости и докато притискателният лагер изпусне или съединителя да буксува.
И моя лагер чука и маховика.И цената на всичко по съединитела ми Люк е 750 евро без труд.
Чудя се кога да го взема и да я ремонтирам за ден и половина.
Голяма играчка е ,но така ще спестя 400 евро труд и пипане от чужд майстор .
Става въпрос за Австрия.Колата е Волво В40 с 1,9 Рено мотора .
Поздрави и успех.
Reply

#5
Верно че сумата е доста, за части а и за труд. Повече ме тревожи мърлявото отношение на болшинството от монтьорите. След един такъв ремонт със сигурност ще има доста за дооправяне, я недозатегнати болтове, я несложени неща, макар и несъществени(при един такъв ремонт при предния собственик е изчезнал капака на акумулатора, счупени са зъбчета на капака на кутията с релетата и предпазителите, и още доста макар и декоративни и несъществени неща които мен лично ме дразнят. При предната смяна на филтъра на купето ми изпочупиха почти всички пластмаси под таблото и отстрани на седалката, затова сега сам си го смених. Нооо, нямам нито подемник, нито канал за да се опитам сам или с помощта на приятел да си правя сам по-сериозните ремонти. Затова търся в Пловдив читав майстор, който позволява клиента да му "виси на главата", макар да знам че е много неприятно. За което естествено си плащам.
Reply

#6
Да прав си за мърливоста на болшинството от майсторите.
На мен миналата година от Мото Фое Русе не ми завиха една гайка която държи скобата на климатичният мъркуч.
Намерил си отговора.Сам си сменяш нещата и готово,хем си спестяваш пари ,но с кеф влагаш труд от теб.
Само че е голяма играчка да разкриеш проход към кутията и ти трябва минимално канал.
Във Вида всичко е описано ,доста добре.
Поздрави и успех с намирането на майстор
Reply

#7
На доста места съм виждал да пишат, че се ползват инструменти за специален монтаж, точно за маховиците и останалите джунжурии. Да не се окажеш със свалени скорости и до там. Не знам колко и дали е вярно. Поздрави!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)