The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 2.0T гасне на бензин

#11
Свещите са нови, но бобините бяха спукани и ги заливах с едни смоли защото придърпваше при движение и се оправи. Пробвах изключване на дебитомера и проблема с празния ход изчезна, но при форсиране на място не работеше както трябва, което си е нормално. Да смятам ли че проблема с празния ход е от дебитомера? Оборотите след форсиране с изкл. букса една идея по-бавно падат но си заковават на 5-600 без никакво пропадане надолу или колебания.
Reply

#12
Иди на диагностига и дай да видим какви стойностите g/s дава на МАФ сензора. Моите са под 3 g/s, т.е. 3х60=180 g/min на празен ход, мерени с torque pro, но ми се струва, че и на мен ми идва бедна смес. Ако след диагоностика още се съмняваш в МАФ-а вземи някой втора ръка и пробвай да покараш 200-300 км. Ако е читав и тоя втора ръка де Smile Поне инвестицията е малка, гледам ги че вървят по 30-40 лв. за първата фаза (виждам, че 2т ти е 160 к.с., което ми подсказва, че си преди 2000г.)
и... успех!
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#13
За момента гледам да отложа диагностиката основно заради липсата на време и предполагам трябва да е в мото-пфое което ми е на другия край на София. Не че ще е излишна даже ще се видят и други проблеми, ако има. Днес се държа малко по прилично не гаснеше постоянно, а само веднъж при палене, но за сметка на това почти ми изчезна съединителя от намалено ниво на спирачна течност. Открих сълзене на заден спирачен апарат от цилиндърчето, като за същия апарат имах съмнения че задържа нещо. Оказа се и блокирал водач, направо заварен от ръжда и не можа да се раздвижи. Утре уговорих да взема втора употреба цял апарат и тези дни това ще ми е приоритета да го сменя. Слонен съм да взема МАФ за пробата щом е около тези пари. Колата е 2000-та първа регистрация 99-та по стъкла. Бях купил обтяжната ролка за пистовия ремък от евро 07 и на всякъде за тоя мотор излизаше такава но при монтажа се оказа, че не става и е с ролка която я дават за 165 кс. По талон е 118kW. Някакъв сбирщайн е Smile
Reply

#14
Какво стана? Сега се сещам, че може да прегледаш дали вакуумите са наред. Например често се изхабява онова отклонение на гофрирания маркуч след МАФ-а. Да не е оттам да влиза въздух и да бърка схемата..
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#15
Нещо се закрепи за момента. Пак й бая сутрин и държа над 1000об. за минута-две докато се закрепи на празен ход. Не знам какво й беше станало та гаснеше постоянно, но нищо не съм пипал, само времето се позатопли Smile
Reply

#16
Да си довърша темата, макар и след няколко месеца. Проблемът за сега е решен благодарение на колегата Ники Добрев, за което и публично му благодаря и го препоръчвам на всеки, който смята че има нужда от диагностика и подобни услуги. Та до колкото разбрах от обясненията му при работа на газ поради неправилна настройка се изменят адаптациите на бензиновия компютър и при преминаване на някаква граница се записва грешка в случая беше за бедна смес. По негов съвет просто покарах известно време само на бензин и все още го правя вече към 100км. но още след първите 15 колата започна да си държи оборотите сутрин след първото палене, но за всеки случай и по препоръка на Ники я карам още на бенз за да си върне нормалните настройки. Естествено следва пренастройване на газовата, за което съм се оборудвал с необходимата техника и малко първоначални познания. Ако някой има насоки, как да се случи това за да не се получават такива аномалии нека да сподели. Не разбрах обаче дали бензиновия компютър се води самоадаптивен и ако е така означава ли че и газовата трябва да е такава самоадаптираща се в реално време свързана през obd с бензиновия комп,
Reply

#17
pliva Wrote:
teodorpc Wrote:Настройката си я правя аз, но тогава го нямаше чак толкова проблема. Не е проблем пак да я настроя. Мисълта ми беше на газ защо работи нормално ако е заяло моторчето.
Ами подава повече газ за да постигне правилната пропорция гориво/въздух.На бензин ако моторчето е заяло на отворено положение,въздухът е повече докато е студен двигателят.
Къде се намира това стъпково моторче колега? И аз искам да го зачистя? Също ако можеш да ми кажеш и къде е МАФ сензора ще ти бъда много благодарен? Wink
Reply

#18
dimitar76 Wrote:
pliva Wrote:
teodorpc Wrote:Настройката си я правя аз, но тогава го нямаше чак толкова проблема. Не е проблем пак да я настроя. Мисълта ми беше на газ защо работи нормално ако е заяло моторчето.
Ами подава повече газ за да постигне правилната пропорция гориво/въздух.На бензин ако моторчето е заяло на отворено положение,въздухът е повече докато е студен двигателят.
Къде се намира това стъпково моторче колега? И аз искам да го зачистя? Също ако можеш да ми кажеш и къде е МАФ сензора ще ти бъда много благодарен? Wink
Точно до дроселовата клапа. На фейсовите има един пластмасов капак (малък), предополагам, че преди фейса си е под голямата кора. Клапан празен ход му е другото наименование (idle valve control)

Прифейсовите
[Image: file.php?id=10168]
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#19
Точно до дроселовата клапа. На фейсовите има един пластмасов капак (малък), предополагам, че преди фейса си е под голямата кора. Клапан празен ход му е другото наименование (idle valve control)

Прифейсовите
[Image: file.php?id=10168][/quote]
Благодаря ти много колега! Мойта е точно със същия фейстлифтовия мотор! Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)