Posts: 1
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2016
Reputation:
0
Здравейте,
Имате ли впечатление от S60 след 2011 година, дизел, 205 коня? Каква е поддръжката на година, "детски болести", често срещани проблеми, возия, комфорт и т.н
Загледах се в модела и събирам информация.
Благодаря предварително!
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Можеш да погледнеш тази тема, D3 е достатъчно близък като двигател:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=40639">viewtopic.php?f=8&t=40639</a><!-- l -->
Поддръжката... Гумите зависят от размера и бюджета (при 17-ки малко на 1000 за 4-те). Другото е масло и филтри - около 700 в МП, извън тях ще са значително по-малко. Ако си взимаш биксенон имай предвид, че са скъпички, но пък осветяват доста добре Детски болести, освен скърцащия педал на съединителя не знам да има. Към комфорта и возията нямам забележки.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
И понеже колегата спомена за бюджет за гуми ето едно предложение от мен : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gumi-varna.com/eshop/search?type=0&width=225&height=45&inch=17&brand=3&season=">http://www.gumi-varna.com/eshop/search? ... =3&season=</a><!-- m --> - дори и на по-широкия размер - 235 цената не надвишава 130лв./бр. С останалите пари до бон можеш да си направиш обслужването.
Успех.
:-)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 5
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2016
Reputation:
0
Аз също съм започнал да се оглеждам за нещо подобно... Около 5 годишно Волво s60. За по-новите, като модел и съответно и по-малко информация. Разглеждам обяви, цени, изпълнения. За двигателите им не знам почти нищо. Нямам и толкова много познати с Волво, че да поразпитам и тях. D5 като че ли е рядък, срещам го доста като изпълнение 4х4, ама в такъв вариант не искам. D4 и D3 са с по-малка мощност и май не са 5 цилиндрови. Всъщност, май D4 също е 5 цилиндров или се лъжа..., не знам.
В българското Мобиле, повечето обяви са пълна скръб и затова се оглеждам и навън, към Франция или Италия. Общо взето да намериш читава кола, пък дори и за повече пари, си е трудна работа. Не бързам, така че рано или късно, все нещо ще изскочи...!
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Всички,освен Д2 да 5 цилиндрови.
Ако става въпрос за предпоследната генерация.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 161
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
d_kalchev Wrote:оглеждам и навън, към Франция или Италия. Здравей Колега,
За колите от Франция имай предвид, че много се ползват за таксита, не се пребоядисват и са на по над 400 000 км. на по 2 - 3 години.
Вярно, че предпочитат лимузината S 80, но има и много от по-малките...
Успех.
666 - The number of the Beast.
Posts: 5
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2016
Reputation:
0
Ами..., втора ръка кола...! Винаги има някакъв риск, да отнесеш дървото. Имам няколко добри познати и ще се търси по обяви от физически лица и да се огледа предварително. Не ми се занимава с авто-къщи или араби. Из Франция изскачат и интересни екземпляри, вярно скъпо и далеко...!
За такситата, не знам. Като, че ли Волво не е много разпространена марка из таксиметровия бранш, ама знаеш ли?!
Преди малко гледах и един бензинов екземпляр, Т4. Но, както казах почти не съм запознат с по-новите модели и модификации. Бензиновите даже, ми се видя странно, че са по-малко от дизелите, като брой обяви.
S60 не е особено разпространен, както и Волво, като цяло и особено в България... Въпреки, че в последните години Волво, като че ли се отърси от имиджа на скъп Форд, рядко се мяркат добри екземпляри. Може би, защото са по-скъпи и им се носи славата, за скъпото поддържане...!
Но, все пак съм се решил да потърся по-сериозно. Не съм останал без кола, ама да вдигна леко нивото...!
|