Posts: 13
Threads: 3
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2016
Reputation:
0
Задължително - диагностика.
Преди няколко месеца купих същия модел, за нула време започна да изкарва грешки, първо свързани с EGR системата, после с дюзите и прочие.
Провери също дали катализаторът си е на място и дали нещо е подменяно по софтуера. При мен се оказа, че катализаторът заедно с филтъра за твърди частици е отрязан и са заменени с гърне, софтуера е сменен, за да не ги търси, и прочие, и прочие. Тези намеси биха могли да изиграят лоша шега, ако не са направени от човек, който си разбира добре от работата.
Покарай малко колата преди да я купиш и следи дали излизат и някакви грешки на дисплея (макар че диангостиката би трябвало да е напълно достатъчна за целта). Обърни внимание дали ускорява равномерно или накъсано, особено в по-ниските обороти.
По отношение на разхода на масло - за около 7000 км. все още нямам осезаем спад в количеството на маслото. Не се забелязва и ръжда по купето. Ламарините като че ли са по-тънки и меки - при една по-силна градушка щетите са доста повече и по-забележими в сравнение с други автомобили.