The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с ниските обороти на новото S40

#1
Имам VOLVO S40 1,6 D 2006 година.Купих го чисто ново и спазвах всички препоръки за смяна на консумативи.Ала след смяната на 20000 километра се появи следния дефект.При движение изключваме от предавка,след което натискаме спирачката ,за да спрем и оборотите рязко спадат до 550-600.С увеличаване на пробега проблемът се задълбочава и дори ако не натиснеш повторно съединителя оборотите стоят ниски в продължение на 10 - 15 сек.Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това . Моля даите мнение и споделете опит .Аз лично имам над 1 милион километра зад гърба си и такъв проблем не съм имал дори и със старите таратайки.
Reply

#2
Имам VOLVO S40 1,6 D 2006 година.Купих го чисто ново и спазвах всички препоръки за смяна на консумативи.Ала след смяната на 20000 километра се появи следния дефект.При движение изключваме от предавка,след което натискаме спирачката ,за да спрем и оборотите рязко спадат до 550-600.С увеличаване на пробега проблемът се задълбочава и дори ако не натиснеш повторно съединителя оборотите стоят ниски в продължение на 10 - 15 сек.Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това . Моля даите мнение и споделете опит .Аз лично имам над 1 милион километра зад гърба си и такъв проблем не съм имал дори и със старите таратайки.
Reply

#3
Кангалов Wrote:...Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това

Поредното идиотско обяснение. Това е абсурд Confusedhock: Confusedhock:
Винаги когато някой не знае за какво става въпрос това отговаря - тоя модел са така.
С тези километри таз колица не е ли още гаранционна ??
Трябва да им висиш нон стоп на главата и да им пилиш нервите, за да ти обърнат както трябва внимание. По прицип с тези електроники всичко си казва, така че не се оставяй ами си търси правата. Ако продължават да го усукват предлагам да им напишеш протестно писмо, че се ебават
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#4
Кангалов Wrote:...Професорите от МП казаха че за този тип двигатели това е нормално,ала аз не съм убеден в това

Поредното идиотско обяснение. Това е абсурд Confusedhock: Confusedhock:
Винаги когато някой не знае за какво става въпрос това отговаря - тоя модел са така.
С тези километри таз колица не е ли още гаранционна ??
Трябва да им висиш нон стоп на главата и да им пилиш нервите, за да ти обърнат както трябва внимание. По прицип с тези електроники всичко си казва, така че не се оставяй ами си търси правата. Ако продължават да го усукват предлагам да им напишеш протестно писмо, че се ебават
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#5
Благодаря за съвета .До момента осем месеца само това правя ,пиля им нервите и те моите.Дори другата седмица им пращам официална нотариално заверена покана,която се връчва от нотариален пълномощник.
Reply

#6
Благодаря за съвета .До момента осем месеца само това правя ,пиля им нервите и те моите.Дори другата седмица им пращам официална нотариално заверена покана,която се връчва от нотариален пълномощник.
Reply

#7
Няма да ги оставяш на мира.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#8
Няма да ги оставяш на мира.


Attached Files Thumbnail(s)
   
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#9
Здрасти колега, няма да те изненадам, но все пак да го имаш потвърдено - този модел не е така.
На моето му смених маслото на 20 000км. и нямаше никаква разлика вярно че го дадох на 27-28 хил.(май) но до тогава не е правило такъв проблем а и човека който го кара в момента, не се е обаждал да каже нещо такова. Всъщност на мен никакви проблеми не ми е правило, единствено от време на време при по-малко от четвърт резервоар гориво почваше да ми показва повече от половин но после се оправяше, а и това го е правила 2-3пъти. садеики по това кое е слабо място на новите модели би трябвало проблема да е в електрониката, единственото друго което се сещам че дизелите са с вакуум помпа за сервото и по това че става след като натиснеш спирачка може да се върже с нея, но пък няма логика, защото при натискане на спирачка тя не се натоварва, а даже напротив би трябвало да се облекчава, та не вярвам да е от там.
Между другото като ти сменят маслото ти сменят и филтрите, на моето два от бортовете на въздушния филтър не ги бяха уцелили на местата си та после ги оправях, че не беше затворила хубаво кутията на филтъра - а виж от нещо такова може да ти прави проблем, аз утре съм пак в София, така че ако искаш звънни ми да я погледна, но ми звънни около обяд да не би да си тръгна после.
Телефона ми е в профила.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#10
Здрасти колега, няма да те изненадам, но все пак да го имаш потвърдено - този модел не е така.
На моето му смених маслото на 20 000км. и нямаше никаква разлика вярно че го дадох на 27-28 хил.(май) но до тогава не е правило такъв проблем а и човека който го кара в момента, не се е обаждал да каже нещо такова. Всъщност на мен никакви проблеми не ми е правило, единствено от време на време при по-малко от четвърт резервоар гориво почваше да ми показва повече от половин но после се оправяше, а и това го е правила 2-3пъти. садеики по това кое е слабо място на новите модели би трябвало проблема да е в електрониката, единственото друго което се сещам че дизелите са с вакуум помпа за сервото и по това че става след като натиснеш спирачка може да се върже с нея, но пък няма логика, защото при натискане на спирачка тя не се натоварва, а даже напротив би трябвало да се облекчава, та не вярвам да е от там.
Между другото като ти сменят маслото ти сменят и филтрите, на моето два от бортовете на въздушния филтър не ги бяха уцелили на местата си та после ги оправях, че не беше затворила хубаво кутията на филтъра - а виж от нещо такова може да ти прави проблем, аз утре съм пак в София, така че ако искаш звънни ми да я погледна, но ми звънни около обяд да не би да си тръгна после.
Телефона ми е в профила.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)