The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво C30 - гаснене студен и топъл двигател

#1
Здравейте,

Имам малко нужда от помощ защото съм се видял наистина в чудо.

Проблемът е следният- колата е волво C30, 1.6D, 109к.с. Проблемът е вече втора есен-зима. Т.е като паднат температурите под 10C да кажем, колата пали и потегля
без проблем но докато загрее явно мотора и стрелкичката буквално стигне по средата мереща температурата, колата загасва в движение при смяна на предавките и качване над 1500 оборота да кажем.

Сега, направих студена диагностика във Bosch сервиз, откъдето ми казаха че проблемът е или Горивна помпа или Дюзи. Закарах колата в сервизът в който си я поправям. Дюзите се провериха- в идеални стойности са. Подкачаща помпа май ми казаха че колата нямало, но всичко било ОК там и само изчистиха цедката.

След като си взех колата я закарах с 1 гаснене привечер до нас, на другият ден излезнох и шоуто започна..Вече не гаснеше 3-4пъти докато 'загрее' мотора ами гаснеше през 2мин буквално..Незнайно как стигнах до една Бензионостанция на ОМВ откъдето сипах една добавка на Bardhal за дизел за 32лв- ефект нулев. Btw- като отворих капачката на горивото изфистя въздух като от отваряна на Бутилка Кока Кола- явно влиза някакъв въздух към нафтата или нещо от сорта и според мен там се крие проблема..

Още по незнайно как успях- колата я докарах до Мото Пфое със буквално 150 превъртания на ключа за да я включвам на ново и ново и ново..Карал съм по Сливница на 1ва в бус лентата със аварийни..естествено миришеше вече леко на изгорели газове в купето, макар да се стремях да не форсирам мн двигателя..

Та стигнах Мото Пфое, на които беше краят на раб. ден (Събота) и днес (Пон-к) се чухме с тях. Обясних им историята и че колата има отсранен механично и електронно ДПФ и Катализатор. След което механника оттам ми заяви, че след като компютърат е бил вече веднъж модифициран, диагностиката няма как да бъде точна оттук нататък и мога да си взема колата..Та аз това и мисля да направя и я връщам в кварталния сервиз тъй като вече се договорих затова с познатият ми човек от сервиза.

Сега въпроса е какъв може да е проблема. Истината е че и в моят сервиз правихме отново диагностика след Bosch и те казаха че грешки не излизат а проблема си седи.. Четох доста из форума- подг.свещи-моят майстора каза че са ОК, а и колата няма проблем с палене при старт. Варианти остават- датчик на налягане на горивото, датчик колянов вал, дросел и ЕГР..поне това отсях от четенето..

Таа хора това е историята на кратко. Според мен проблемът е с този въздух, но нз къде точно и какво става. Диагностики вече да правя- самият пич от Мото Пфое ми каза че смисъл мн няма а само мяткане на пари..Идеи?
Reply

#2
Колега въздух влиза или излиза през капачката защото ако влиза явно имаш запушен клапан на самата капачка,оттам създава вакуум в резервоара и не и стига гориво.Пробвай покарай без капачка на резервоара
Reply

#3
Тези резервоари нямат ли отдушник?
ex XC90
Reply

#4
Всичко е под капачката един колега вече пати <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=Nzk2MjY0MTg=">http://carcats.ru/list.php?id=Nzk2MjY0MTg=</a><!-- m --> вярно ние сме с V50 1,6HDI 109кс но надали при него е по различен
Reply

#5
ще го видя да. колкото и да е елементарно всъшност горивният филтър се беше запушил от кофти нафта.. сега го смених с този който трябва да си бъде оригинално и всичко е 6. освен че над 120-130км в час колата влиза в авариен режим и пада мошността. Съобщението е autoskid assistenza..ама за какво иде реч не мога да разбера от диагностика.

Мисля дали няма няма някакъв проблем с предният мост и евентуално тя ако е достатъчно 'умна' да го засича..Имайки впредвид че бая си бие на дясно като се кара по права линия и от една гумаджийница ме посъветваха да направя един реглаж тъй като проблема не бил джанта със сигурност..

А вие къде сипвате Дизел? Аз лично повече от обикновенният на Лукоил няма да капна..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)