Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Обобщено ще кажа от прочетеното. И мойте сведения и опит.
Този VW 2,4 дизел, без и с турбо и кулер са податливи на някой състояния като теч или харч на масло двигателно, както и на антифриз т главата и блока.
За маслото.
цитат ""по-плътно" - като минералното, нещо от сорта на 15W40""
Такова да се сложи - добавки - пожелание - аз съм без такива екстри.
Турбото.
След определени 100хл. км е нормално да хвърля масло към кулера, а от там в смукателните тръби. Тук е въпроса да не е много. Нормалното е маркуча да е омаслен леко на входа преди кулера. Ако и на изхода е омаслено но повечко не е много добре - това се подразбира от доливането. Пример на 1000км над 300гр.
Антифриз.
Теча се проявява на гарнитурата между 3ти и 4ти цилиндър като сълзене много леко - не се чуства съществено загубата на антифриз. Усезаемото усещане е признак за смяна на гарнитурата с хубава и с точната височина, както и проверка на главата да дефекти.
С две думи.
Смени с по гъсто масло и карай.
Лек път.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.