The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дилема S80 II

#11
То и V8 има в S80. Tongue
АСК-то вариантите са по-скоро два - или рециклиране или втора употреба, ама не знаеш на какво ще попаднеш и не е много вариант. Нова АСК беше 10-12 000 лв.
Не си мисли, че в Германия/Италия са много хубави, както и тука има мърлячи, така и там. Бъди търпелив и си изчакай твоята кола.
Аз докато взех моята S40-ка на какво се нагледах да не ти разправям. Бях тръгнал за S80 2004-2006, от там на S60, на XC90 и на края изпадна едно S40 от Италия и викам айде ще сме "колеги" със сестра ми... Big Grin и не съжелявам грам. На кола втора употреба винаги има кусури и перфектна трудно да намериш. Преценяш колко ще вложиш и колко ще ти излезе, от там дали си струва цялата тази работа.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#12
Така е, ама аз пък за това съм решил че ремонти не ме плашат (ръжда и автомати ме плашат; ръждата няма махне, а при автомата оставам без кола за не кратък период което не ми е вариант и съответно и за това "давам" зор сега), мен проблема ми е по-скоро с какво да си правя кефа, било то S80 и съответно коя версия или пък XC90.

Има страшно хубави S40, S60 както и много ама много красиво XC70тки, само дето съм едър човек и не се чувствам комфортно в 40 и 60тки; а от V/XC70 и съответно комби някак ми се струва че е по-добре направо SUV-че да е.

А за V8 знам, ама то V8 има във всичко до което се докопат отвъд океана Smile
Reply

#13
S80 II е на тази платформа <!-- m --><a class="postlink" href="https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform">https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform</a><!-- m -->
По-добре си търси извън България, ако имаш възможност.
Тук според мен трудно ще откриеш нещо ставащо.
Успех!
Reply

#14
Vvo Wrote:S80 II е на тази платформа <!-- m --><a class="postlink" href="https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform">https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EUCD_platform</a><!-- m -->
По-добре си търси извън България, ако имаш възможност.
Тук според мен трудно ще откриеш нещо ставащо.
Успех!

Мерси колега Smile

Въпроса е какво мислим като цяло за тази платформа, + и - спрямо старите и спрямо XC90?
Reply

#15
Ръжда при Волво, поне аз, не съм чувал. Автоматът е друга бира. При положение, че сте се ориентирал към кола около 2006 година, има опасност да има фокус на Астор (този с махането на главата) Wink Не помня до коя година Волво си държаха на своето, че автоматите нямат нужда от обслужване, което доведе до много проблеми, свързани с тях. Мисля си, че през 2011 или някъде там започнаха да препоръчват смяна на маслото в АСК на всеки 60 000 км. Всичко е въпрос на какво ще попаднете и как са се отнасяли с колата преди да я купите. Аз надали съм мерило, защото моите коли, когато чукнат 110 - 130 хил. км. ги сменям, съответно освен стандартно обслужване, по тях не е имало никакви намеси (изключение прави съединител с маховик на първото ми Волво, но и това може да мине в графата на консумативите).
Моите впечатления от второто поколение на S80 е, че това е кола мечта, просто няма какво да искам повече от нея.... е някои екстри ми липсват, но това не е до платформата, а до конкретния екземпляр. Скоростната кутия мина едно обслужване вече, преди няколко години и нито преди това, нито след, е имала някакви проблеми. В сравнение с първото поколение - малко по-голяма е и съответно - една идея - по-неманеврена, но се свиква. Ако засегнем личните усещания, предпочитания и вкусове, на мен повече ми харесва като външен вид от S80 (I), защото ми прилича на голямо S60, което според мен е най-красивият представител на Р2 платформата. Изключително тиха и комфортна - двигателят не се чува при нормално каране, а при високи обороти е един приятен нисък и плътен звук. Возията също е по-мека в сравнение с предишното поколение. Багажникът също е по-голям. Като екстри има някои стандартни глезотийки, които ми липсваха на Р2 поколението - напр. автоматично прибиране на огледалата при заключване и сваляне и вдигане на прозорците с дистанционното. Пак в областта на дребните неща, като минус мога да отбележа интерфейса на радиото - муден е. Докато не се скрие "съобщението" на екрана не може да се прави нищо. Например: променям силата на вентилатора и докато не изчезне индикацията, няма как да сменя станция на радиото или да променя силата на звука... Друг минус е, че резервоарът е 70, а не 80 л., но това не е чак толкова страшно.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#16
Да добавя и други екстри: като обдухване на седалките освен подгрева, и системата BLIS за обекти в мъртва точка... но ги има само в някои модели S80 и се надявам един ден да имам финансовата възможност да си позволя такава кола.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#17
YoYo страшно благодаря! Може да се каже, че вече силно клоня към S80 (II) вместо XC90.

Имам към седмица да намеря нещо, та компромиси със сигурност ще има и ще гледам да взема каквото е по-гледано и пазено.

Няма да забравя да се похваля после Smile
Reply

#18
Да намерите (читава) S80, а и каквато и да е кола, за една седмица си е подвиг в мирно време Smile Успех!
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)