The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S60 D5 не пали

#1
Здравейте колеги и за много години . Днес колата не запали . Подгрях два пъти и като опитах да запаля нещо започна да щрака дори не започна да върти . Та въпроса ми е дали е умрял акумулатора или е нещо по сериозно ?
Reply

#2
Щом само цъка/щрака - 200 + лв. за нова батерия и си ти Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Значи утре отивам за нов хаха. Та въпроса е дали Варта 100Ah ще влезе в кутията ?
Reply

#4
Да,ще влезе,но погледни и цените на БОШ S5 100 А стартов.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Колега, аз съм с Varta Silver серията 100 Ah на D5. Търкалям го вече втора година и нямам никакви проблеми. Ако искаш пиши на лично, ще ти кажа къде го смених, че останах много доволен от обслужването.

Поздрави!
[Image: ab285303.gif]
Reply

#6
nikolay14 Wrote:Здравейте колеги и за много години . Днес колата не запали . Подгрях два пъти и като опитах да запаля нещо започна да щрака дори не започна да върти . Та въпроса ми е дали е умрял акумулатора или е нещо по сериозно ?


И аз го чакам този момент. Вчера едвам въртеше но запали. След малко ще пробвам при днешните студове какво ще стане. Big Grin

Междодругото открих едно предимство на дизеловия мотор - като е много студено и снежно в момента в който запалиш мотора, колата сама изтръсква половината от зариналия я сняг. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Reply

#7
Тук вече изборът на батерия си е строго индивидуален, та дори и сантиментален. Варта, Бош и т.н. Wink
Аз преди 4 години заложих на тотално незвестния за мен Мол и за сега нямам никакви забележки към него. Макар че и в МП не е лоша идеята за фабричен на Волво (Варта ако не се лъжа) на цена около 300 лв.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
Ами хайде честито!
Подгря, врътнах ключа на позиция палене и всичко угасна...
В момента съм го свързал към тес-а, при 14.2V зарядно напрежение, зарядния му ток е като на 30Ah, а по етикетите пише 90Аh... :mrgreen:
Тръгна от 4.75А и за няма и 10мин - в момента е 2.2А...
Reply

#9
Tisho Wrote:Ами хайде честито!
Подгря, врътнах ключа на позиция палене и всичко угасна...
В момента съм го свързал към тес-а, при 14.2V зарядно напрежение, зарядния му ток е като на 30Ah, а по етикетите пише 90Аh... :mrgreen:
Тръгна от 4.75А и за няма и 10мин - в момента е 2.2А...

Сложих новата батерия и запали веднага (така и лятото не палеше) Big Grin Big Grin Най-интересното е ,че беше с оригиналния акумулатор ,което ме изненада
Reply

#10
Tisho Wrote:Ами хайде честито!
Подгря, врътнах ключа на позиция палене и всичко угасна...
В момента съм го свързал към тес-а, при 14.2V зарядно напрежение, зарядния му ток е като на 30Ah, а по етикетите пише 90Аh... :mrgreen:
Тръгна от 4.75А и за няма и 10мин - в момента е 2.2А...

Около 380 лв е акумулаторът в МП 800А стартов ток. На теория трябва да изкарва над 12 години - съдейки по колите с фабрични акумулатори Smile
Ако ще караш 10 години си заслужава.

Аз взех този Solite 100Ah модел 60038. Втора година го карам.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)