The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бензин vs дизел

Spurs Wrote:
dimitar76 Wrote:+1 за бензина.... Кола без турбо повече никога не бих си купил.
Ела натисни десния педал на 960-ката (чист атмосферен бензин!), с 204 кончета под капака и пак да говорим... :lol:
Няма да е така както ако е с турбо ако е 100% съм сигурен. Wink Вече се пробвах с Ауди А3 Р8 3.2 куатро атмосферка 250 коня S tronic та знам как е въообще няма база за сравнение с кола с турбо при старта.
Reply

dimitar76 Wrote:Няма да е така както ако е с турбо ако е 100% съм сигурен. Wink Вече се пробвах с Ауди А3 Р8 3.2 куатро атмосферка 250 коня S tronic та знам как е въообще няма база за сравнение с кола с турбо при старта.
Съгласен съм! Wink
Точно 960-ката пък хич не е кола за старт Big Grin
И аз имам опит, почти 5 годишен, с една Astra Sports Tourer 1.6 Turbo 180 коня, автомат, дори с режим "Спорт" - литваше!
Написах го просто като закачка... :lol:
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

Предпочитам бензин. Wink
Reply

<!-- m --><a class="postlink" href="https://vesti.bg/bulgaria/spirat-kolata-i-100-lv.-globa-ako-niama-katalizator-6065222">https://vesti.bg/bulgaria/spirat-kolata ... or-6065222</a><!-- m -->
Ето затова никога не съм искал премахване на катализатор и DPF... Wink
В нормална държава, това е съвсем естествено - правиш модификация на автомобила, отиваш на сертификация, получаваш разрешение и си я караш!
Ако техническите не разрешат - спира се автомобила и това е!
Звучи крайно, но е логично.
Преди време мои колеги и приятели, запалени мотористи, тръгват на Европейски тур. Обаче, понеже са маниаци, са сменили заводските ауспуси на моторите с Акрапович. Хай левъл! Спират ги в Австрия, полицая вади "машинката" дето мери децибели и се почва драмата! Нашите не могат да предоставят документ за технически преглед след замяната, води се модификация на мотора, шума е по-висок от заводските параметри... Трима човека горят с по 100 Евро, още на пътя се пише акта и се плаща в най-близката поща! Питам аз - "Какво става ако не платиш?", и през смях ми се отвръща, че такъв въпрос не съществува!
Забележете, че проверката за катализатори не уточнява вида на горивото - няма значение дали е бензин, или дизел.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

Само дето при нас уреда за измерване се казва сензор и е брат на Лазер, дето мери пък скоростта.
То не мисля, че това трябва да се прави в движение - първата стъпка е наистина да се прави по време на техническия преглед. Тогава обхващаш всички автомобили, а не няколко случайни барутника по улиците.
Иначе да, звуковото замърсяване също е проблем.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)