<!-- m --><a class="postlink" href="https://vesti.bg/bulgaria/spirat-kolata-i-100-lv.-globa-ako-niama-katalizator-6065222">https://vesti.bg/bulgaria/spirat-kolata ... or-6065222</a><!-- m -->
Ето затова никога не съм искал премахване на катализатор и DPF...
В нормална държава, това е съвсем естествено - правиш модификация на автомобила, отиваш на сертификация, получаваш разрешение и си я караш!
Ако техническите не разрешат - спира се автомобила и това е!
Звучи крайно, но е логично.
Преди време мои колеги и приятели, запалени мотористи, тръгват на Европейски тур. Обаче, понеже са маниаци, са сменили заводските ауспуси на моторите с Акрапович. Хай левъл! Спират ги в Австрия, полицая вади "машинката" дето мери децибели и се почва драмата! Нашите не могат да предоставят документ за технически преглед след замяната, води се модификация на мотора, шума е по-висок от заводските параметри... Трима човека горят с по 100 Евро, още на пътя се пише акта и се плаща в най-близката поща! Питам аз - "Какво става ако не платиш?", и през смях ми се отвръща, че такъв въпрос не съществува!
Забележете, че проверката за катализатори не уточнява вида на горивото - няма значение дали е бензин, или дизел.