The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Притрисане след палене

#11
Ще ги проверя всички и ще видим.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#12
Здравейте, днес загледах и се оказа, че при първи старт за деня пуши ама здраво. Колата е гаражна и температурата в гаража не пада под +9. Шах.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#13
Конденз?! Wink
А на Х5-ца 3.0 D, от 6 свещи 3 бяха дали фира и пак палеше пущината... Big Grin
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#14
Оказа се, че лостчето ми се откачва постоянно. А го купих преди 2 месеца от МП. Ще отида в някоя морга и ще измъкна от там две ябълки и ще го направя желязно. Само не знам дали това не е направено специално от пластмаса. Да не взема да потроша нещо друго. В смисъл ако има нещо да дава фира да е лостчето, ане други части в мотора.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#15
Не е проблема в лостчето, а в ябълките.
И да купиш ново, пак има шанс да пада.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#16
anex Wrote:Оказа се, че лостчето ми се откачва постоянно. А го купих преди 2 месеца от МП. Ще отида в някоя морга и ще измъкна от там две ябълки и ще го направя желязно. Само не знам дали това не е направено специално от пластмаса. Да не взема да потроша нещо друго. В смисъл ако има нещо да дава фира да е лостчето, ане други части в мотора.
Добре е да се ревизират ,,пеперудите".Чувал съм,че като се натрупа много ,,гняс" по вихровите клапи,се разбивали и лагеруващите втулки на оста,на която са монтирани,и ако такава втулка падне в цилиндър,работата става ,,мътна и кървава"! :roll:
Reply

#17
А как мога да ревизирам клапите? Какво трябва да разглобя. Струва ми се, че не затварят до край и това с падането в цилиндрите съм го чувал. Имаме ли схема? Всъщност лостчето май точно по тази причина изпада - не може да прибере до края и хоп, измъква се.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)