Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Здравейте, нов съм във форума, защото не карам Волво, но това ми мечта отдавна :roll: Стана време да сменям старата колица и започнах да се оглеждам за волво, като съм се съсредоточил към S80 или S60 ръчка D5. Автоматик не искам по много причини. Та първият ми въпрос е голяма ли е разликата в пространството между двата модела отзад? При S60 отзад ми се струва доста тясно, това не нарушава ли комфорта на дълъг път? И сега една конкретна обява, която заглеждам от няколко дена <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487428787569338">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8787569338</a><!-- m -->
D5 ли е този екземпляр?
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Колата изглежда много добре! Дали е D5 двигателя не знам... Но може да се проследи историята в МП.
Не съм докрай сигурен на колко километра сдава багажа демпферния маховик, но е хубаво да се провери и той, щото отма гориш с още 1500 лв...
Мисля че за малко под 11 хил. ще можеш да я спазариш!
За вътрешно пространство някой друг да даде мнение...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 132
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Тази кола не е с D 5 двигател. Според мен цената е доста високичка за тази кола.
Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Благодаря! А каква е разликата между D5 и другия мотор? И двата са 163 к.с., кой е по-добър и безпроблемен?
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Не е D5, a 2.4D, пише го на багажника. D5 модел 2007 е 185 к.с.
Пространството зависи колко дългокраки са пътниците отпред и отзад При мен никой не се е оплаквал на дълъг път (среден ръст на всички пасажери и моя милост). Иначе да, има разлика между 60 и 80, но и 80 може да се стори тясна на хора от калибъра на Tisho например.
Демпферът също зависи от стила на каране. При мен на първото ми Волво (2.4 бензин) замина на ок. 120 000 км, а тогава цените бяха доста по-сериозни, от споменатата от Spurs.
Да отбележа, че колата е с високото ниво на аудио системата, което поне според мен звучи превъзходно. Ако наистина е купена тук и обслужвана само в МП, аз не бих се замислял. Много добре изглежда.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 22
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2016
Reputation:
0
Здравей, колата е много хубава на снимките, но според мен парите са и много. Аз съм висок 1,90 и отпред нямам проблеми широко е , но зад мен не може да седне друг човек
Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
nikolay14 Wrote:Здравей, колата е много хубава на снимките, но според мен парите са и много. Аз съм висок 1,90 и отпред нямам проблеми широко е , но зад мен не може да седне друг човек
И на мен това ми е проблемът, 191 см съм и се притеснявам за хората зад мен Децата вече не са малки, а не искам да им е некомфортно отзад
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
YoYo Wrote:Не е D5, a 2.4D, пише го на багажника. D5 модел 2007 е 185 к.с. Явно има D5 и от тези години на производство... - виж wiki-то за дизели. - <!-- m --><a class="postlink" href="https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60">https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60</a><!-- m -->
Quote:Демпферът също зависи от стила на каране. При мен на първото ми Волво (2.4 бензин) замина на ок. 120 000 км, а тогава цените бяха доста по-сериозни, от споменатата от Spurs.
За цената не съм съвсем сигурен - по спомени е... Но въпроса е да се провери и ако има проблем, да се калкулира в цената!
Как се проверява - има достатъчно информация в нета и във форума.
Quote: Ако наистина е купена тук и обслужвана само в МП, аз не бих се замислял. Много добре изглежда.
Плюс това могат да и се смъкнат едни 7-800 лева на първа ръка. Със сигурност продавача е заложил едни пари назад...
Като заключение - колата трябва да се види, за мен си струва!
А дали парите са и много? Струва толкова, колкото се дадат за нея. Като гледам цените в mobile.de, не са много по различни - <!-- m --><a class="postlink" href="http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&maxMileage=150000&usage=USED&usageType=PRE_REGISTRATION&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=28&fuels=DIESEL&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR">http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... ANUAL_GEAR</a><!-- m -->
Разкарването до там, регистрация, данъци... дали си струва?!
Най-важното е историята! Ако е поддържана добре, човек няма да влиза много във филми. Или поне ще е наясно какво предстои.
Поздрави и успех!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 6
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Благодаря за отговорите, доста ми помогнаха и насочиха Все пак не разбрах каква е разликата между 2,4 D5 и нормален 2,4 дизел? Не са ли и двата 5 цилиндрови?
Posts: 187
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Здравей,
Това са механически едни и същи двигатели 2.4D и D5. Разликата е в управляващия софтуер. От там идва и различната мощност и въртящ момент. Разходът на гориво според колегите фенове в Англия е идентичен, тъй като са дефакто еднакви двигатели, но с различен софтуер и бадж отзад... Ползата е другата данъчна категория, съответно - по-малко пари.
Това всъщност е масова практика при всички автомобилни производители дори и днес, за чисто нови коли. Един и същ двигател, но с различни мощности.
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
|