08-21-2007, 09:59 AM
Малко опит от един приятел - при него беше тръгнал електромагнита на компресора на климатика. Беше окъсила намотка, грее... и гореше предпазителя.
Дано да съм помогнал.
Дано да съм помогнал.
Safety First!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
парно и климатик?
|
08-21-2007, 09:59 AM
Малко опит от един приятел - при него беше тръгнал електромагнита на компресора на климатика. Беше окъсила намотка, грее... и гореше предпазителя.
Дано да съм помогнал.
Safety First!
08-21-2007, 09:59 AM
Малко опит от един приятел - при него беше тръгнал електромагнита на компресора на климатика. Беше окъсила намотка, грее... и гореше предпазителя.
Дано да съм помогнал.
Safety First!
08-21-2007, 10:06 AM
Efri 740 Wrote:Изолирал съм компресора на климатика - без ремъци е! Сори, не видях това изречение по-рано. Явно горния ми коментар няма да е от помощ, за съжаление.
Safety First!
08-21-2007, 10:06 AM
Efri 740 Wrote:Изолирал съм компресора на климатика - без ремъци е! Сори, не видях това изречение по-рано. Явно горния ми коментар няма да е от помощ, за съжаление.
Safety First!
08-21-2007, 12:46 PM
Ефри, извинявай приятелю, но чак сега видях темата. Единственото нещо за което се сещам че може да води до подобни аномалии са разбити лагери (или втулки, не знам с какво е) на вентилатора и като подадеш газ понеже тока се усилва малко(създава допълнителна тяга на моторчето) и се получава нешо като резонанс, понеже то си е създало някакво равновесие при ровномерно въртене (тъй като няма стегнато съосие), най малката промяна в тягата го изважда от него и в следствие на това се затруднява(и забавя) въртенето докато от скоростта си закрепи ново равновесно положение при което перката се върти по-лесно и си възстановява скоростта.
Не знам дали успях да го обясня разбираемо, но това е единственото което се сещам да има логика за подобно поведение и е доста възможно, тъи като повечето вентилатори са с втулки и след павече работа, те се разбиват, а направило ли ти е впечатление да е по шумен вентилатора (макар че то е ставало с времето и може и да не се усеща щото свикваш). ако го разбереш със сигурност пиши че ми е много интересно какво е.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------ Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
08-21-2007, 12:46 PM
Ефри, извинявай приятелю, но чак сега видях темата. Единственото нещо за което се сещам че може да води до подобни аномалии са разбити лагери (или втулки, не знам с какво е) на вентилатора и като подадеш газ понеже тока се усилва малко(създава допълнителна тяга на моторчето) и се получава нешо като резонанс, понеже то си е създало някакво равновесие при ровномерно въртене (тъй като няма стегнато съосие), най малката промяна в тягата го изважда от него и в следствие на това се затруднява(и забавя) въртенето докато от скоростта си закрепи ново равновесно положение при което перката се върти по-лесно и си възстановява скоростта.
Не знам дали успях да го обясня разбираемо, но това е единственото което се сещам да има логика за подобно поведение и е доста възможно, тъи като повечето вентилатори са с втулки и след павече работа, те се разбиват, а направило ли ти е впечатление да е по шумен вентилатора (макар че то е ставало с времето и може и да не се усеща щото свикваш). ако го разбереш със сигурност пиши че ми е много интересно какво е.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------ Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
08-21-2007, 04:06 PM
Изекс приятелю,
няма шум парното - тоест нормални са му границите за шум и обороти на различните скорости. Но! но ми е направило впечатление едно нещо! Като пусна вентилатора, не реагира на секундата и не тръгва на избраната скорост веднага, както при седмицата ми. Опасявам се че може би е този проблем който ти казваш - втулките!! Ще разглобя вентилатора и ще докладвам за състоянието му, както и евентуално и други елементи свързани с проблема ми. Мерси.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
08-21-2007, 04:06 PM
Изекс приятелю,
няма шум парното - тоест нормални са му границите за шум и обороти на различните скорости. Но! но ми е направило впечатление едно нещо! Като пусна вентилатора, не реагира на секундата и не тръгва на избраната скорост веднага, както при седмицата ми. Опасявам се че може би е този проблем който ти казваш - втулките!! Ще разглобя вентилатора и ще докладвам за състоянието му, както и евентуално и други елементи свързани с проблема ми. Мерси.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
09-01-2007, 03:42 PM
Съжалявам че по късно се обаждам , ама на репликата ти " изолирал съм компресора - махнал съм му ремъка ..." звучи малко кофти , та съвета ми е ако вече не си се оправил - откачи кабела към магнитния съединител на компресора .
и опитай пак , ако и това не е проблема - остава ти ел инсталацията , т.е. ако има електронно регулиране на оборотите . имам пред вид това - на снимката . казваш още че при рязко подаване на обороти на двигателя - парното заглъхва - ами ако е хлабав (или много излъскан) ремъка на алтернатора - може да губи сцепление и от там проблема??? и все пак точен съвет не мога да ти дам - остава метода на пробата и грешката
09-01-2007, 03:42 PM
Съжалявам че по късно се обаждам , ама на репликата ти " изолирал съм компресора - махнал съм му ремъка ..." звучи малко кофти , та съвета ми е ако вече не си се оправил - откачи кабела към магнитния съединител на компресора .
и опитай пак , ако и това не е проблема - остава ти ел инсталацията , т.е. ако има електронно регулиране на оборотите . имам пред вид това - на снимката . казваш още че при рязко подаване на обороти на двигателя - парното заглъхва - ами ако е хлабав (или много излъскан) ремъка на алтернатора - може да губи сцепление и от там проблема??? и все пак точен съвет не мога да ти дам - остава метода на пробата и грешката |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |