Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Здравейте! От скоро съм собственичка на V50 2-ка дизел 136 коня, 2008 г....син металик
От няколко дни забелязвам фино придърпване, което се усили малко и ме вкарва в лоши филми. На всички скорости се получава, като до онзи ден беше само около 1800 оборота, при съвсем леко подаване на газ, колата някак се спъва, почва да придърпва едва доловимо, но след настъпване на педала и увеличаване на оборотите и скоростта подобен проблем няма, няма и загуба на мощност. От днес вече се усеща повечко и диапазона на оборотите се увеличи, сега е от 1800 до 2200 някъде, все придърпва, такова едно напредназад, не много грубо, но неприятно, усеща се, че не е фабрично. На таблото не свети нищо, до скоро във високи обороти ми светеше тук таме motore rich. asistenza. Ходих при Ники заради тая тъпа асистенца, закачи я на компа, каза да я покарам на извънградско, че ДПФ-а се е позадавил, но за сега бил ок, друго не излезе. Е ли възможно двете неща да са свързани и въобще какво е това придърпване, по дяволите, което само ми разваля удоволствието от факта, че имам ново Волво...Моля, дайте някакви предположения, защото много почвам да се разочаровам и нито синия металик, нито хубавия салон и ксеноните вече могат да компенсират тази техническа неизправност.
Благодаря, поздрави
Posts: 4,840
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Мира Wrote:Здравейте! От скоро съм собственичка на V50 2-ка дизел 136 коня, 2008 г....син металик
От няколко дни забелязвам фино придърпване, което се усили малко и ме вкарва в лоши филми. На всички скорости се получава, като до онзи ден беше само около 1800 оборота, при съвсем леко подаване на газ, колата някак се спъва, почва да придърпва едва доловимо, но след настъпване на педала и увеличаване на оборотите и скоростта подобен проблем няма, няма и загуба на мощност. От днес вече се усеща повечко и диапазона на оборотите се увеличи, сега е от 1800 до 2200 някъде, все придърпва, такова едно напредназад, не много грубо, но неприятно, усеща се, че не е фабрично. На таблото не свети нищо, до скоро във високи обороти ми светеше тук таме motore rich. asistenza. Ходих при Ники заради тая тъпа асистенца, закачи я на компа, каза да я покарам на извънградско, че ДПФ-а се е позадавил, но за сега бил ок, друго не излезе. Е ли възможно двете неща да са свързани и въобще какво е това придърпване, по дяволите, което само ми разваля удоволствието от факта, че имам ново Волво...Моля, дайте някакви предположения, защото много почвам да се разочаровам и нито синия металик, нито хубавия салон и ксеноните вече могат да компенсират тази техническа неизправност.
Благодаря, поздрави
2008-ма трудно може да мине за ново през 2017-та. :mrgreen:
Както казва един колега нещо се е счупило, и ако не е то ще е нещо друго.
Ако колата до 1800об/м няма мощност и след това тръгва като обезумяла - най вероятно е задръстена геометрия на турбината, управлението на същата и/или MAP сензора е толкова зацапан(при мен се оказа това като имах същите симптоми), че това което мери няма нищо общо с действителността.
Абе дизели... Все нещо трябва да се чисти за да върви...
ДПФ-а си има през програмата на Volvo за диагностика възможност за регенерация. При V50 незнам как е, но при D5-ците е около час цялата процедура, вкарва повече нафта и изгаря боклуците събрани в дпф-а. Като се пусне регенерацията вдига една хубава пушилка и заради това не е добра идея да се регенерира в гараж.
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
е, има ново и ново...новата ми кола-ново е за мен , другите- в магазина за Волва
Има мощност до 1800, но НА 1800 и вече до към 2200 става тоя придърпващ проблем. Не го знам къф е тоя МАП сензор, сменя ли се, чисти ли се, пере ли се? Това оправи ли се с регенерацията?
Ники каза, че може да ми я пусне софтуерно, но каза, че няма връзка, понеже не ми е толкова зле ДПФ-а, в четвъртък ще пътувам извънградско и мисля да я понатисна, за да изплюе квото има да си каже...Дали след това ще се оправи всичко, или трябва да купувам нови сензори, филтри, капаци и джанти, за да СПРЕ да придърпва и да започне да се държи като една прилична кола.
Posts: 104
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2016
Reputation:
0
При пободен род проблеми, бих започнал с най- евтиното и лесно за подмяна, а именно- горивен филтър. Ако това е сменяно скоро, то тогава може да се мисли за почистване или смяна на МАР сензор.
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Николай Диянов Wrote:При пободен род проблеми, бих започнал с най- евтиното и лесно за подмяна, а именно- горивен филтър. Ако това е сменяно скоро, то тогава може да се мисли за почистване или смяна на МАР сензор.
Всичко е сменяно мегаскоро...а МАП сензора и ДПФ-а имат ли много общо, или почти нищо?
И пак питам-карането на извънградско, за да активирам регенерация по някакъв начин, би ли могло да повлияе на проблема, или да го влоши, или подобри, или или
Благодаря!
Posts: 40
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2016
Reputation:
0
Колеги да не отварям нова тема имам следното питане.става въпрос за v50 2.0d.днес както карах и спрях до един магазин след това колата нямаше палене върти но не пали.В момента който я дръпнахме и запали веднага.след това никакъв проблем.
Posts: 76
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
1
Същите симптоми имам и аз от скоро. По- точно от 2 резервоара нафта насам. Надявам се да е от кофти гориво или задръстен филтър ,който скоро ще бъде сменен. Ако намериш решение на въпроса ще се радвам да споделиш. Карам предимно в града а извън града с нормални скорости и макс 2000 оборота . МОже да се окаже и "зацапана геометрия" както по горе споделиха колегите
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
Sailor Wrote:Същите симптоми имам и аз от скоро. По- точно от 2 резервоара нафта насам. Надявам се да е от кофти гориво или задръстен филтър ,който скоро ще бъде сменен. Ако намериш решение на въпроса ще се радвам да споделиш. Карам предимно в града а извън града с нормални скорости и макс 2000 оборота . МОже да се окаже и "зацапана геометрия" както по горе споделиха колегите
Ами при мен не е от филтър със сигурност, защото е сменен много скоро...вдругиден ще пътувам на дълъг път и се надявам да активирам тая проклета регенерация, от там нататък ще видя кво ше стане, но малко ме съмнява тия двете неща да са свързани> Ще държа в течение
Posts: 5
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
0
От тази сутрин ми направи впечатление, че когато колата не е загряла, НЕ ГО прави
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
Мира Wrote:От тази сутрин ми направи впечатление, че когато колата не е загряла, НЕ ГО прави Здравей колега какво стана оправи ли се проблема с прекъсването защото и при мен се получи
|