Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2015
Reputation:
0
Здравеите колеги,днес при запален двигател на едно място,внезапно светна лампата Check Engine,и започна да тресе,рекох да тръгна но уви!!! едва едва нямаше мощност.После се оправи все едно не е било нищо а лампата си свети но намаля ли или спра пак така става.Колата е Волво S40 1.9 T4 автоматик 2001 година.
Ще съм много благодарен ако някои има представа какво какво е.
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
Drama Wrote:Здравеите колеги,днес при запален двигател на едно място,внезапно светна лампата Check Engine,и започна да тресе,рекох да тръгна но уви!!! едва едва нямаше мощност.После се оправи все едно не е било нищо а лампата си свети но намаля ли или спра пак така става.Колата е Волво S40 1.9 T4 автоматик 2001 година.
Ще съм много благодарен ако някои има представа какво какво е. Без диагностика,и то най-добре с VIDA DiCE,едва ли някой ще може да ти помогне адекватно!
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
виж каква грешка е записала. може да е от компоненти по запалителната уредба- бобини, свещи кабели.. притриса, като дадеш газ ли?
прегледай си силовите кабели, които влизат в бобините. много често / винаги прегаря обвивката на им и се разпада- не прави добър контакт с буксата. погледни и бобините си за напуквания по лолите. кабелите също. Дебитомер не ми е давал до сега грижи, но и той при подаване на газ може да се усети, ако глъхне колата. това са само насоки, не диагноза.
успех
Posts: 104
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2016
Reputation:
0
Колега, газова уредба, поставяна допълнително има ли? Ако отговорът е положителен, проблемът може и да произтича от този компонент. Личен опит, но със Ситроен- притрисане, загуба на мощност, неравномерна работа при първоначално запалване. След като загрее автомобилът и влезе в работна температура, симптомите изчезваха. За всички неволи бе отговорна газовата уредба.
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2015
Reputation:
0
Колата тресе на място и докато тресе няма сила колкото и да натискам педала,едва едва отлепя,и не колата никога не е имала газ,съмнявах се в дросела но ще го карам по ред.
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
вероятно са бобини, първи си отиват свещи, бобини и кабели (лули), когато се сложи газова. Мисфайър на някой цилиндър сигурно е записала
ПП: пиши от къде си, Имам четец на ОБД2 грешки и добър комплект свещи, бобини и кабели за твоя модел
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 2,086
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
3
Горд собственик на: 1996 V40 2.0, 140 hp
itodorov Wrote:вероятно са бобини, първи си отиват свещи, бобини и кабели (лули), когато се сложи газова. Отиват си и без да се сложи газова.
Posts: 546
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2010
Reputation:
0
според мен шанса да е дебитомер е голям. ако си от София, заповядай да го тестваме.
Posts: 36
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
При мен, при подобни симптоми се оказа бобина
VOLVO V40 1,6i-1998
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2015
Reputation:
0
За съжаление съм от Пловдив а тук трудно се намира добра диагностика за Волво повечето са с тези Делфи или нещо подобно,все пак ви благодаря,щом има развитие ще ви информирам поне да се знае от какво е проблема,за бъдещите колеги с този и или подобен проблем.
|