The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
..:: Стрелката на температурата не мърда - Волво V40

#1
Здравейте колеги,

От няколко седмици имам следния проблем със стрелката на температурата на моето волво. Колата е volvo v40, бензин 2.0, година 96.
Проблемът е:

Когато колата е изгасена стрелката за температурата и за бензина падат под нулевите нива. При запалване се очаква да се покачат до нулева позиция на температурата и до актуалното ниво на бензина. При мен обаче темепратурата не се покачва изобщо, колата загрява нормално (имам газова уредна и след някакво разумно време прехвърля на газ). Проблемът е наличен от преди няколко седмици, в началото след лек удър отдолу по таблото стрелката се качваше на нормалното си положение пре загрял мотор. След това започна все по-рядо да отива там и все по-често да виси долу. От седмица не мърда изобщо Smile.
Ходих на майстор, то каза че всичко работи като датчик за температура, водна помпа, термостат и т.н. и да търся проблема при ел. техник.

Важно е да отбележа, че преди 3 месеца катастрофирах и малко летях от пътя, което освен удърза, който получих отстрни доведе до разни повреди по колата като картер, джанти, карета и подобни, които трябваше да се сменят от страна противоположна на удъра.

Ще се радвам, ако споделите къде да търся проблема, защото навикът казва да си гледам стрелката и като не работи е доста странно.
Reply

#2
Здравей колега, колата ти трябва да има два датчика за температура на охлаждащата течност. Единия е до термостата и сигнала от него влиза в компютъра. Втория е в главата на двигателя и е от лявата страна/по посока на движението/. Провери втория датчик и кабела от него, той влиза директно в таблото. Успех!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
А възможно ли е да има прекъсване на връзка след катастрофата в самото табло?
Reply

#4
lvassev Wrote:А възможно ли е да има прекъсване на връзка след катастрофата в самото табло?

Всичко е възможно, но вероятността повредата да е в таблото е по-малка, по-скоро да е прекъснат кабел.
Може да се провери с друго табло.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)