The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Принцип на действие на VVT регулатора върху клапаните

#11
dimitar76 Wrote:Чуваше се тракане от страна на клапаните и вала особенно като се подаде газ,но сега го няма и ми се стори на първо време,че този клапан не се включва от механическа повреда примерно засядане от наслоено замърсяване,тъй като колата работеше дори по-добре без него за момент(маслото е ново скоро сменено 5w40 пълна синтетика A3/B4 не съм правил никога промивка на двигателя с добавка) и не става хубаво разпределение на газовете.Пък и другото,е че дали е включен или изключен нищо не се променяше относно работата на мотора нито обороти нито чукане се чува никаква реакция това ме доведе до мисълта,че не функционира.След като го изключих дори ми задържаше оборотите след връщането на газта нормално като го включих пак същото беше падат започва да прекъсва и работи на 2,3 цилиндъра и се чуди дали да загасне или не при подаване на газ прекъсва не се вдигат оборотите даже загасва.След загряване на двигателя до работната температура дори и да е изключен пак изгасва при връщането на газта и това тропане сега го няма появява се защото двигателя по-малко прекъсва няма добро изгаряне сигурно ауспуха е в сажди черен.Причината определено е някъде другаде дросел клапа,мар сензор или бобини снощи гледах в тъмното да няма искри по кабелите няма никъде,свещите съм ги сменял преди 10 000км. някъде иридиум с един електрод са.
Не ми се вярва да е от променливото газоразпределение.То само увеличава хода на изпускателните клапани при при по-голямо натоварване с цел по-бързото освобождаване на изгорелите газове.
Reply

#12
Да и на мен също сега проблема е като загрее колата само върна ли газта няма празни обороти и работи на 2-3 цилиндъра и загасва иначе докато е студен ги задържа. Грешката за VVT регулатора я изчистих с програма Делфи на един приятел.Лампата не свети и не е светнала повече между другото ми беше дала и 2ра грешка освен тази добавачно ламбда регулиране ламбда сондата е нова сменил съм я скоро,незнам с колко ламбда сонди е тоз мотор но както гледам е само 1-на.
Reply

#13
Колеги, наистина се извинявам за тъпия въпрос, обаче какъв бензин зареждате? Маслото на ниво ли е?
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#14
От най-хубавия бензин и слагам 98 или 100 октана изключено е да е от него.Много ме съмнява за бобина мен,но лампата би трябвало пак да светне нали? Сега,като е студена пали държи обороти,но загрее ли при връщането на газта оборотите падат работи на 2-3 цилиндъра с прекъсване и гасне дори не мога да я изфорсирам така почне ли да прекъсва да вдигне оборотите и при въртенето на стартера стрелката на оборотомера тръгва сама нагоре незнам той с бобините ли беше свързан ?Студена ли е няма проблем засега.
Reply

#15
Щом проблема става при загряване на колата, аз бих се насочил към нещо свързано с това. Като пример бих дал неработещ нормално датчик за температура на охлаждащата течност - ако лъже компютъра, че колата е студена (а тя реално е топла) той подава гориво като за студена кола и тя се дави. Това ми се е случвало, но на предишна кола - замерих го и си показа проблема - преди това разни сервизи с компютри ми взимаха парите без да установят нищо - то не бяха моторче за ПХ, MPA датчик и др. - най-добре се справяха с чистенето на грешките Sad .
Друг пример - при загряване на колата започваха проблеми (подобни на колегата) - смених свещи и кабели - не - оказа се блок бобина - след провесването и на по-охлаждаемо място (бях си я вързал с тел да не изпадне Wink ) проблемите изчезнаха - смених я и всичко стана ок.
При такива проблеми си трябва добър диагностик - не само някой, който има Vida, а такъв, който си ги знае нещата - аз още не съм открил такъв екземпляр, а и никой във форума не казва.
Поздрави на всички

ПП. Всъщност знам един, ама не знам дали се е върнал от Острова Wink .
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#16
И аз залагам на бобина колега,вече кръга се стесни много до проблема и се колебах да не е дюза евентуално ама няма как да е като го прави само като загрее мотора.Ако е дюза ще го прави постоянно,а иначе пали много лесно, като е студена има едно много леко притрисване и вече като загрее до нормална температура веднага гасне при отнемането на газта,при подаването на газ се чува едно металическо тропане точно все едно,че е дизел от неработещия цилиндър.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)