The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на Volvo V70 T5 250коня

#1
Здравейте колеги!

започнах да се оглеждам за по-голяма кола, след като S40ката ми стана тясна и ще продължава да става Smile

Търсачката не беше много отзивчива, така че пиша директно тук до тези, които имат преки впечатление от моделът V70 Т5 250коня.
Интересувам се от следните:

1. Скорости- здравина на съединител/маховик (изчетох доста по темата, реших да избегна атоматичните);
2. Двигател (не разбрах дали има значение този, който е преди фейса и този след 2004г дали е по-добър или са едни и същи);
-слаби места (до колкото четох няма такива, както производния него му Т4 (такъв търкалям в момента));
3. Окачване:
-има ли разлика в това на Т5 и другите от серията V70? С колко носача са отпред и отзад? Комфорт?;
4. Недозавиване /understeer/;
5. При доускорение от 2ра на пълна газ дали се забелязва приплъзване на предните гуми и дали се губи тракция на сухо/мокро време (дали се забелязва явлението "лека предница" макар и да е 1600кгSmile);
6. Шум /изолация/ в купето при различни скорости;
7. Реален разход на бензин;
8. Особености при моделът (предлагано стандартно оборудване и други);
9. Детски болести;

Предлаганите модели на пазара са около 2001година и са с кожени салони, което не ми допада:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492528917272455&slink=35aoa6">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=35aoa6</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491810228936651&slink=35aoa6">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=35aoa6</a><!-- m -->

Цялостни впечатления също да добре дошли. Главно ще се кара градско на малки растояния в София, 1-2 пъти в годината на дълги растояния и останалото на къси извънградски до 70км отсечки в едната посока. Търся голям багажник, комфорт, екстри и мощност. Принципно се бях насочил към Аudi A6 с 2.7Bi-turbo 250коня, но обслужването е прекалено скъпо.

Благодаря предварително!
Reply

#2
metallista Wrote:Здравейте колеги!

започнах да се оглеждам за по-голяма кола, след като S40ката ми стана тясна и ще продължава да става Smile

Търсачката не беше много отзивчива, така че пиша директно тук до тези, които имат преки впечатление от моделът V70 Т5 250коня.
Интересувам се от следните:

1. Скорости- здравина на съединител/маховик (изчетох доста по темата, реших да избегна атоматичните);
2. Двигател (не разбрах дали има значение този, който е преди фейса и този след 2004г дали е по-добър или са едни и същи);
-слаби места (до колкото четох няма такива, както производния него му Т4 (такъв търкалям в момента));
3. Окачване:
-има ли разлика в това на Т5 и другите от серията V70? С колко носача са отпред и отзад? Комфорт?;
4. Недозавиване /understeer/;
5. При доускорение от 2ра на пълна газ дали се забелязва приплъзване на предните гуми и дали се губи тракция на сухо/мокро време (дали се забелязва явлението "лека предница" макар и да е 1600кгSmile);
6. Шум /изолация/ в купето при различни скорости;
7. Реален разход на бензин;
8. Особености при моделът (предлагано стандартно оборудване и други);
9. Детски болести;

Предлаганите модели на пазара са около 2001година и са с кожени салони, което не ми допада:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492528917272455&slink=35aoa6">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=35aoa6</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491810228936651&slink=35aoa6">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=35aoa6</a><!-- m -->

Цялостни впечатления също да добре дошли. Главно ще се кара градско на малки растояния в София, 1-2 пъти в годината на дълги растояния и останалото на къси извънградски до 70км отсечки в едната посока. Търся голям багажник, комфорт, екстри и мощност. Принципно се бях насочил към Аudi A6 с 2.7Bi-turbo 250коня, но обслужването е прекалено скъпо.

Благодаря предварително!

1. M56 е доволно здрава кутия. Маховик при бензиновите мотори по трудно се чупи.
2. Т5 е класика. Любимия ми бензинов мотор. Smile
3. Не. Носача е само един, тампоните са по два на носач. Е има и ограничител на завоя, но това не се води тампон
4. Мииии... Какво точно разбираш под недозавиване? Маневреност или свърши волана завоя не? Big Grin
5. Ако е само с предно очаквай и на трета да преплъзват гумите. Ако е 4х4 нещата са доста по различни.
6. Двигателя е много тих. Първите P2 не са кой знае колко добре шумоизолирани, на S80-то което карах шумни гуми се чуваха доста добре в купето над 120км/ч.
7. 8-10 извънградско(зависи как караш, ако караш с 200 може и до 25/100 да го докараш). Градското около 12.
8. Няма карта за навигацията за БГ...
9. До 2004-та дроселова клапа и табло. Сериен дефект.

Според мен търси нещо след 2005-2006-та. 2001-ва погледнато от висотата на 2017-та изглежда прекалено дърто... :? Да А6 ще ти е в пъти по скъпа подръжката.
Reply

#3
Благодаря за точните коментари Тишо! Smile

по точка 4. имах в предвид дали се забелязва недозавиване в завой- навиваш, пък то колата при по-висока скорост недозавива толкова, колкото очакваш особено при моделите с по-лека предница.
t5 серийно с какви екстри се произвежда? Има ли DSTC или е само с STC?
Вероятно има и някакъв блокаж на предния диференциал (механичен) или е същия като при Т4ките- ABS--> деактивиране на цилиндри с цел понижаване мощността за по-добра тракция?
Какво трябва да се гледа при един евентуален преглед на място- има ли корозия на специфични места, окачване, слаби места по казанчета, маркучи, тройници, радиатори и т.н.?
При тестдрайв с лоши гуми при натискане до долу на гаста на втора забелязва ли се осезаемо превъртане на колелата и такива, от които може да се разбере в какво състояние е двигателя/окачването?
Инфоцентър и висок клас озвучаване присъстват ли? Гледам някои идват с касетка, други с диск?

Благодаря!
Reply

#4
това първото съм абсолютно убеден, че го имаше в една дупнишка къща преди 2г. Същият цвят, същият салон, Т5, същите видими щети. Ако е същият автомобил най-вероятно невидимите щети са големи, а кой знае какво е правило през това време.
По втората и аз й се заглеждам...но за сега ще си карам таратайките Big Grin
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#5
От 5 години търкалям моята фрегата V70 2003 но дизел.
Съвсем в началото стегнах предницата в МП и от тогава да чукна на дърво пет години нямам никакъв кахър с хлопания тропания и т.н.
Купето е уникално стабилно, няма завои, няма мавои ... ако си спортист влизаш и излизаш с 200 от магистрални завои Smile
Моя дизел и на трета превърта гумите, ама и те не стават -- нищо че са Конти спорт (кофти лятна гума)
В града маневрите са трудни.

Успех - но такъв двигател да газифицираш си е гадничко според мен ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Bell, гледам ги и D5, но някак не мога да се пречупя да взема дизел (много нещ могат да не работят или да се прецакат, което да бръкне на дълбоко в джоба ми) също при разлика в разхода на Т5 и Д5 от порядъка на 2 до 3 литра няма смисъл да се ..
За газифициране и дума да не става Smile Т4ката ми от скоро само с 98 я храня и съм много доволен от вървеж/разход. За съжаление возията е твърда и искам нещо, в което мога да се отпусна и да се наслаждавам на шофирането, като не губя коне и усещането от т4ката Smile
огромното предимство на В70 е огромния хамбар полезно място, с който разполага. Растоянието от барчето между предните седалки до задния капак е 190см..
Reply

#7
и малко развитие по темата- някой дали е виждал на живо и знае какво е реалното състояние на по-долния екземпляр?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491810228936651&slink=38zgrc">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38zgrc</a><!-- m -->

също и на този, за който колегата itodorov направи коментар:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492528917272455&slink=38zi1a">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38zi1a</a><!-- m -->

Ще съм бглагодарен на отзовалите се!
Reply

#8
metallista Wrote:и малко развитие по темата- някой дали е виждал на живо и знае какво е реалното състояние на по-долния екземпляр?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491810228936651&slink=38zgrc">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38zgrc</a><!-- m -->

също и на този, за който колегата itodorov направи коментар:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492528917272455&slink=38zi1a">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=38zi1a</a><!-- m -->

Ще съм бглагодарен на отзовалите се!


Винаги ми е било смешно като видя предна лява седалка(шофьорската) като нова а останалите намачкани и с изтъркани кожи...
Reply

#9
Все пак визираш джамбазката, а не пловдивската вагонетка Smile
Reply

#10
Този черният е тоталка според мен, но все пак пише местонахождения София. Трябва да се види на място, но много ме съмнява
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)