The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Подмяна на Демпферен Маховик

#1
Здравейте, искам да попитам дали някой е заменял демпферен маховик с твърд маховик. Освен маховика какво още трябва да се смени и дали има нужда от някакво допълнително преправяне. Аааа и евентуално от кой модел мога да потърся твърд маховик (втора употреба) и следователно какъв съединител (нов) да се ползва за този маховик.

По номера на производителя съм със:
- демпферен маховикът - 9480609
- комплект съединител - 272485 ( с диаметър 215 мм. и 20 зъба )

Колата е Volvo s40, 2001г., 2.0 i, 136 к.с., бензин, с двигател B4204S2

Благодаря!
Reply

#2
Здравей колега аз съм сменял маховика съединителя притискателния диск и аксиалния лагер но на Volvo C70 Cupe 2000 г. не мога да ти помогна с твоето Volvo но мога да ти кажа някой общи работи за тези глупави маховици.

1. Увери се, че не те лъжат че ти е заминал маховика както при мен (защото маховика е към 1400 лв и нали се сещаш че сервиза получава отстъпка но тази отстъпка не стига до теб ти си плащаш като поп и колкото е по-скъпа частта толкова е по-голяма печалбата за сервиза ). допуска на свободно въртене на тези маховици е 16 градуса което значи че външната част с зъбите за стартера може да се върти спрямо вътрешната която е хваната към коляновия вал до 16 градуса толеранс на вътре на вън (към двигателя и към скоростната кутия) 2 градуса. Аз ги научих всичките тези неща след като си смених пълния комплект демферен маховик, съединител, и тн. Аз бях просто за смяна на съединителя защото наистина беше заминал но от сервиза ми смениха всичко. оригиналния маховик които свалиха от колата беше този с които е излязла колата от завода. в последствие си купих ъгломер и измерих че маховика е на 6 градуса или на половината на живота си а беше на 16 години и 3ма собственици така че тези маховици няма какво толкова да им стане и добре че винаги си искам старите части обратно защото нямаше как да проверя ъгъла на стария маховик.

2. Колкото до твърд маховик те се продават пълни комплекти за 800лв съединителя в този случи трябва да е демферен (с пружини) защото сега той ще поема шоковете от работата на двигателя.

3. Дали може да се вземе от друга кола твърд маховик пак щети кажа за C70 Cupe След хиляди часове в американските форуми разбрах че за C70 става маховик от старо Volvo 850 1995. Volvo слагат тези маховици за повече комфорт и за по голяма печалба от авточасти защото един обикновне маховик ще издържи 100 години и Volvo никога няма да се наложи да го подменят.

4 Ако пък си решил да го сменяш с демферен и съединителя ти е само нагласящ се имай предвид че такъв съединиетл се сваля и се поставя с спецялен комплект инструмент които е към 550лв най-евтиния комплект. При поставянето на съединителя с такъв инструмент се позиционира по абсолютно перфектен начин позицията на притискателния диск и съединителя спрямо маховика ако маисторите нямат този комплект инструмент (както при мен първия път като свалях скоростната кутия) много трудно ще ти влизат скоростите ще почнат да хъркат ще се съсипят синхронизаторите аз си купих такъв комплект за лични нужди и преправих работата на "майсторите" в къщи и работата заспа сега скоростите влизат с един пръст

надявам се да съм ти бил полезен с тази информация макар и не за твоята кола.

пс. и внимавай на какви "експерти" ще попаднеш защото операцията изглежда проста но без нужните знания и инструмент може да се превърне в кошмар
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)