06-21-2017, 09:38 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.reuters.com/article/us-volvocars-diesel-idUSKCN18D0Q7">http://www.reuters.com/article/us-volvo ... SKCN18D0Q7</a><!-- m -->
Волво се отказват от дизеловите двигатели след 2023 и спират да инвестират в развитието на нови двигатели поради невъзможност да покрият изискванията за въглероден двуокис и Nox след 2020.
Щели да използват новата генерация Drive-E само до 2023 и след това хибриди и електрически.
Две думи за Drive-E:
Доста години карам XC70 с D5 двигател. Първоначално 184 к.с. и после варианта с 225 к.с. - съответно и скоростните кутии бяха с 5 и 6 скорости, автоматик.
Разхода на 184 кс. е 9,2 за 130 хил.км. без нулиране, а на 225 кс е 7,6 за 117 хил.км.
Сега карам пак D5 - 235 к.с. на V90CC
Разхода е 7,8 на сто, при положение, че е с осемстепенен автоматик, старт стоп и по-добра аеродинамика.
Не съм сравнявал теглата на автомобилите обаче.
Толкова от мен за ефективността на новите драйв-е.
Волво се отказват от дизеловите двигатели след 2023 и спират да инвестират в развитието на нови двигатели поради невъзможност да покрият изискванията за въглероден двуокис и Nox след 2020.
Щели да използват новата генерация Drive-E само до 2023 и след това хибриди и електрически.
Две думи за Drive-E:
Доста години карам XC70 с D5 двигател. Първоначално 184 к.с. и после варианта с 225 к.с. - съответно и скоростните кутии бяха с 5 и 6 скорости, автоматик.
Разхода на 184 кс. е 9,2 за 130 хил.км. без нулиране, а на 225 кс е 7,6 за 117 хил.км.
Сега карам пак D5 - 235 к.с. на V90CC
Разхода е 7,8 на сто, при положение, че е с осемстепенен автоматик, старт стоп и по-добра аеродинамика.
Не съм сравнявал теглата на автомобилите обаче.
Толкова от мен за ефективността на новите драйв-е.