The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за Volvo V40

#1
Здравейте, колеги,

Харесал съм Volvo V40, 1.8, 122 к.с., 2001 година, новата визия. Вчера направих тест драйв и колата много ми допадна. Вози изключително стегнато.
Тъй като съм абсолютен новак във форума, и най-вероятно много от вас ще ме упрекнат, че не съм чел темите, бих искал да ви уверя, че от 3 дни насам изчитам всяка възможна тема за В40. Но имам една голяма неяснота - този двигател GDI ли е? Открих много различна информация, както във форума така и в интернет. Различни хора във форума казват за различни модификации - хем 122, хем 125 к.с. Прилагам снимка на двигателя.
Продавача сподели за два проблема на колата:
-Сутрин, когато е студено и влажно, през първите 30 секунди двигателя работи неравномерно, след това се оправя. Каза, че според него са кабели. Какво е вашето мнение? Това чест проблем ли е за този двигател?
-Долива около литър масло за периода на една смяна. Двигателя не е мит и видимо няма течове. Това нормално "потребление" ли е?

Надявам се някой да се отзове. Въпреки, че опитът ми в офроуд форума показва, че на новаците никой не им обръща внимание.

Благодаря предварително.

Поздрави,
Ники


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Добре изглежда двигателя колега! За неравномерното работене когато е студена не трябва да те притеснява и моя така работи за малко макар че съм чистил стъпково моторче и кабелите са ми добре.За разхода на масло ми се вижда малко множко все пак не е с турбо трябва да му се измери компресията може и гумичките на клапаните да са се втвърдили от газта.Това е мотора с 122к.с (не е CDI )и с Ванос системата.CDI e с 125к.с но не е за препоръчване защото поддържата му е скъпа и е капризен от страна на горивото а пък и газ не може да му се сложи.
Reply

#3
dimitar76 Wrote:Добре изглежда двигателя колега! Това за неравномерното работене когато е студена не трябва да те притеснява.Това е мотора с 122к.с и с Ванос системата.CDI e с 125к.с но не е за препоръчване защото поддържата му е скъпа и е капризен от страна на горивото а пък и газ не може да му се сложи.

Колега, благодаря за включването.
Конкретния автомобил е с газова уредба - обикновен инжекцион. Та за това ми е въпроса, дали това е GDI двигател, че тази уредба не е за него.
Наистина е много странно, как има толкова много противоречива информация. Дори попаднах на тема за продажба на части на В40 122к.с ГДИ. В един от коментарите, един колега беше писал, че това не е ГДИ, защото е 122 к.с., а в следващия си пост се беше извинил и казал, че е обсъдил двигателя с продавача, и се извинява и казва, че грешката е негова. Демек 1.8, 122 к.с е ГДИ!!!
Reply

#4
Колега едно само ще ти кажа щом мотора е 122к.с или 90Кw не е GDi този на снимката си е фейслифтовиа 1.8 122к.с. и друго на GDi капаците му са други и там пише GDI и винаги GDI e 125к.с.На него газ по принцип може да се сложи но самият газов инжекционна е много скъп и до определени обороти до 2000 и нещо работи на бензин след това превключва на газ и просто не си струва тази инвестиция при него.Този мотор към който си се насочил е добър,защото и скоростите са вече на Волво преди 99г. на 1.8 115к.с са от Рено и я няма Ванос системата на клапаните там също.
Reply

#5
dimitar76 Wrote:Колега едно само ще ти кажа щом мотора е 122к.с или 90Кw не е GDi този на снимката си е фейслифтовиа 1.8 122к.с. и друго на GDi капаците му са други и там пише GDI и винаги GDI e 125к.с.На него газ по принцип може да се сложи но самият газов инжекционна е много скъп и до определени обороти до 2000 и нещо работи на бензин след това превключва на газ и просто не си струва тази инвестиция при него.Този мотор към който си се насочил е добър,защото и скоростите са вече на Волво преди 99г. на 1.8 115к.с са от Рено и я няма Ванос системата на клапаните там също.

Това за скоростите не го знаех. Брат ми преди 10 години имаше В40 2.0 140к.с, и задната му се включваше с бутане на дясно и назад, ако не се лъжа. А на тази кола е на ляво и напред.
Reply

#6
Потвърждавам, че това си е мотора на волво, а не GDI на митсубиши.Бас ловя, че газовата е причината при палене на студено колата да не работи добре на бензин, най-вероятно се дави от богата смес, щото на газ е бедна. Разхода на масло за мен не е фрапиращ и се вписва в предписанията на производителя.Последният път като го сменях взех 5л. за смяната + 5л. за доливане и се опасявам че ще ги използвам всичките до следващата смяна Sad
Reply

#7
Nikolay Savov Wrote:
dimitar76 Wrote:Колега едно само ще ти кажа щом мотора е 122к.с или 90Кw не е GDi този на снимката си е фейслифтовиа 1.8 122к.с. и друго на GDi капаците му са други и там пише GDI и винаги GDI e 125к.с.На него газ по принцип може да се сложи но самият газов инжекционна е много скъп и до определени обороти до 2000 и нещо работи на бензин след това превключва на газ и просто не си струва тази инвестиция при него.Този мотор към който си се насочил е добър,защото и скоростите са вече на Волво преди 99г. на 1.8 115к.с са от Рено и я няма Ванос системата на клапаните там също.

Това за скоростите не го знаех. Брат ми преди 10 години имаше В40 2.0 140к.с, и задната му се включваше с бутане на дясно и назад, ако не се лъжа. А на тази кола е на ляво и напред.
Надясно и назад е кутия Волво, наляво и напред с повдигане на рингчето отдолу е Рено. Двигателя на снимката си е Волво. Неравномерното работене, аз като колегата залагам на газта. За харча на масло, макар и без турбина е нормален, не е нова кола. Докато почнеш да наливаш по 3-4лна 10х. въобще не е страшно, а и да не забравяме, че може старият собственик да е карал с кофти масло и като спецификация и като марка. Със здраве и безаварийно.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#8
Колеги, благодаря за включването.

Вчера не можахме да минем през сервиз. Чакам продавача всеки момент и отиваме. Ще пиша по-късно.
Reply

#9
Здравейте,

Вече два дни колата е моя собственост. Предстои пререгистрация утре.
В сервиза установихме, че има теч на масло от към ангренажния ремък. Най-вероятно е семеринг на коляновия вал. Ще бъде отстранен през следващата седмица, заедно с подмяна на консумативите. Няма никакви забележки по окачването. Единствено нацепен спирачен маркуч отпред в ляво.
До сега съм навъртял 120 километра в София. Колата ми се струва доста стабилна и стегната.

Би ли могъл някой да ми препоръча майстор-разбирач на Волво в София?

Поздрави,
Ники
Reply

#10
Nikolay Savov Wrote:Здравейте,

Вече два дни колата е моя собственост. Предстои пререгистрация утре.
В сервиза установихме, че има теч на масло от към ангренажния ремък. Най-вероятно е семеринг на коляновия вал. Ще бъде отстранен през следващата седмица, заедно с подмяна на консумативите. Няма никакви забележки по окачването. Единствено нацепен спирачен маркуч отпред в ляво.
До сега съм навъртял 120 километра в София. Колата ми се струва доста стабилна и стегната.

Би ли могъл някой да ми препоръча майстор-разбирач на Волво в София?

Поздрави,
Ники
още при прочит бях сигурен, че нещо не е наред с тоя теч на масло, но предположих че все пак като е гледана колата си е проличало - все пак по ремъка отива цапаница навсякъде като завърти.
За смяна на консумативи не се изисква специализиран сервиз - всичко е елементарно и зацепването е указано като за хора, които не са пипали кола до сега. Така че търси просто някой познат с оферта около 100-тина лв. макс за труд. Имам Ангренажен комплект с водна помпа е около 220-250лв. "Континентал" с отстъпки. Имам водна помпа и обтяжна ролка ИNA на около 20 000 км., предполагаемо имат живот над 100 000, остатък от предния ми автомобил, ако ти се свидят за тях едни 100-120лв. за тези неща се свържи с мен.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)