08-21-2017, 05:49 AM
Имам питане , дали може да се постави газова уредба на двигателите 2.0Т(203кс) и 2.0Т5(245кс) .Става въпрос за моделите 2010 и 2011 или те са с директно впръскване .Благодаря предварително.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
S60 II
|
08-21-2017, 05:49 AM
Имам питане , дали може да се постави газова уредба на двигателите 2.0Т(203кс) и 2.0Т5(245кс) .Става въпрос за моделите 2010 и 2011 или те са с директно впръскване .Благодаря предварително.
08-08-2019, 10:12 AM
и аз се интересувам за газефициране на Volvo S60 T5 250 кс. Има ли нещо по специфично при този мотор
Здравейте,
от тези години, не са с директно впръскване (поне за 5-аците съм сигурен) и няма грижи със газифицирането... можете да прочетете тази тема, въпреки че е за R-ка 300коня от предишното поколение, но важи и за тези години. http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=22298 , аз също най-вероятно в скоро време ще газифицирам моята, но много ме е яд на това поколение, че багажниците са по-малки и няма място за резервна гума (където да се сложи една бутилка газ). Цитирам най-важното от темата на колегата: "Сега малко продължение по темата. Пропускаме подбор на изпарител, инжектори, компютри, разпробиване и настройки. Тези двигатели, както и 2.5Т и Т5 имат датчик за налягане на горивото. И бензиновата помпа е с електронно управление, т.е налягането в горивната система може да се променя в зависимост от натоварването. Какво се получава при преминаване на газ? В следствие на нагряването на бензиновата рейка, налягането в нея се повишава постепенно. Съответно бензиновото ECU започва да намаля времената за впръскване пропорционално на повишаване на налягането. Но пък Л-контролът регистрира обедняване на смесите и вкарва корекция за обогатяване. В един момент възможните корекции стигат максимално възможно заложеното - 25% дълговременна и 25% кратковременна. А времената продължават да намаляват. Съответно се записва грешка "бедна смес", двигателят забива, а при превишаване на определена стойност на налягането - грешка "прекалено голямо налягане на горивото". Проблемът не може да се реши с обикновен (статичен) емулатор на датчик за налягане, защото веднага се регистрира грешка "повреда на датчик..." и пак минаваме в авариен режим. Единственото решение е адаптивен емулатор. При мен със FPE-A на STAG се получиха нещата от раз, но може да има и друго решение. А.Е.В. също предлагат такива емулатори, но там мисля, че се иска и програмиране. И изпарителят е проблем. Трябва да е поне за 350 к.с., за да може да поеме натоварването при ускорение. В момента съм с КМЕ GOLD, който държи налягане, но температурата почва да пада при мачкане на педала. За Т5 това ще е идеалният изпарител, но за R-ката ще трябва да го сменя с KME TWIN. Или да си направя предварителен подгрев на газта, подчертавам думичката предварителен. По подобие на руските ГИГ. Но това - на есен. За летните месеци този изпарител трябва да работи повече от добре. "
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |