09-18-2017, 09:22 PM
Здравейте колеги,
След доста време ходене по "препоръчани реномирани майстори" в БГ и в Гърция-специалисти по Волво и 2 пъти до Волво дилъри и всичките в един глас заявяваха че чукането не е от повдигачи и кобилици. А най-вероятно дюзи,вакум проблеми,утечки от гарнитурата на изпускателният колектор и т.н или пък просто това било нормално за този мотор на Волво.Само в един сервиз още когато я преглеждах преди покупката ми казаха, че най-вероятно са повдигачи и в още един малък гараж почти беше сигурен човекът. Аз от самото начало вярвах, че са повдигачите....както ида е.
Днес смених всички повдигачи с кобилици и ....моторът заспа,Мърка като коте.Цялата работа с въртенето и почивките отне 12 часа-в 2300 часа излязох от гаража за тест драйв)))Работих заедно с майстора, но и той не беше пипал досега Д5 мотори. С две думи, малко съм разочарован от всички тези "сертифицирани майстори, сервизи и дилъри". Имаше няколко ролки на кобилиците с луфт и малко запекли повдигачи. Утре ще ги разгледам по-подробно на спокойствие, за да видя отклонениеята от размери и луфтове.Даже ще отворя и някой повдигачи, да видя дали не са задръстени с боклуци, защото около разпределителните валове и маше доста мизерия. даже мисля да сложа добавка за прочистване и после да сменя маслото, но като знам че ми е само на 4000км и е добра марка, ми се свиди....но нищо, ще го използвам за смазване веригата на резачката.
След доста време ходене по "препоръчани реномирани майстори" в БГ и в Гърция-специалисти по Волво и 2 пъти до Волво дилъри и всичките в един глас заявяваха че чукането не е от повдигачи и кобилици. А най-вероятно дюзи,вакум проблеми,утечки от гарнитурата на изпускателният колектор и т.н или пък просто това било нормално за този мотор на Волво.Само в един сервиз още когато я преглеждах преди покупката ми казаха, че най-вероятно са повдигачи и в още един малък гараж почти беше сигурен човекът. Аз от самото начало вярвах, че са повдигачите....както ида е.
Днес смених всички повдигачи с кобилици и ....моторът заспа,Мърка като коте.Цялата работа с въртенето и почивките отне 12 часа-в 2300 часа излязох от гаража за тест драйв)))Работих заедно с майстора, но и той не беше пипал досега Д5 мотори. С две думи, малко съм разочарован от всички тези "сертифицирани майстори, сервизи и дилъри". Имаше няколко ролки на кобилиците с луфт и малко запекли повдигачи. Утре ще ги разгледам по-подробно на спокойствие, за да видя отклонениеята от размери и луфтове.Даже ще отворя и някой повдигачи, да видя дали не са задръстени с боклуци, защото около разпределителните валове и маше доста мизерия. даже мисля да сложа добавка за прочистване и после да сменя маслото, но като знам че ми е само на 4000км и е добра марка, ми се свиди....но нищо, ще го използвам за смазване веригата на резачката.