mevdo Wrote:Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
аз не разбрах каква е точно разликата между комън рейла и нашето директно впръскване, ако може мако по-бавно да пишеш че да те разбера :-)
ПП
тая "релса" в комън рейла не е ли по-добре да си я наричаме по нашенски рейка?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
mevdo Wrote:Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
аз не разбрах каква е точно разликата между комън рейла и нашето директно впръскване, ако може мако по-бавно да пишеш че да те разбера :-)
ПП
тая "релса" в комън рейла не е ли по-добре да си я наричаме по нашенски рейка?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
unicata Wrote:да, но помпа- дюза също е директно впръскване, санмо че не с обща помпа, а за всяка дюза отделна помпа, нали така, всъщност къде по дяволите е Мевдо да ни просвети всичките и дфакаже ние с какви дизели сме :roll:
Ами айде да ви просветя!
Първо: разход под 6 на сто с българска нафта е възможен, аз съм пример за това: извън града карам на автопилот с около 120 - 130 км/ч и колата дава разход 5.7 - 5.8 л !!! На Савата много здраве за нафтата той сам знае защо и когато карате със двеста двеста километра няма да стане това за което говоря !!!
Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Трето: Уни да не се бърка с надписа на пл.капак на мотора - Direct Injection означава в случая единствено, че дюзата пръска директно в горивната камера, а не в предкамера / бренер / !
Четвърто: тези мотори се монтират на нашите коли до 2001 включително!
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
Бате Мевдо тра-ла-ла......
по нататъка ти си знайш :lol: .Мойта кола гори 7.3-7.5 извън града ТО4КА!!!Бих бил склонен да повярвам за6.0-6.5л/100,обаче с темпомат!!! ина4е никой не може да ме убеди за тоя мотор,тоя разход!!!
Tебе никой не можа да те убеди и да не бързаш да купуваш кола дето е толкова базов модел и няма кьорава екстра, даже и пепелник и запалка няма щото в Швеция разбрали че не пушиш, ама ти не ... Аз в петък трябва да съм с кола ...еми добре сега ще гориш и 10 ако трябва и комин на покрива си изкарай, че то с тези чипчета дето си ги слагате друго освен да кадите не правите!
:angel10: :occasion9: Аз от моя разход с такива като тебе от басове мога трилиардер да стана - тогава ще си купя совалката на Дарт Вейдър , ще и сложа чип и пак ще горя под 6 на сто, та да разбереш че когато карам обичам да поглеждам от време навреме и на страни, зеленинка, птички и природа, а не захапал като вас със Елкона волана да се мъча да стигна ниско прелетелия Боинг на Луфтханза близо до летището.
Така е - айди-айди! :lol: :crybaby:
unicata Wrote:да, но помпа- дюза също е директно впръскване, санмо че не с обща помпа, а за всяка дюза отделна помпа, нали така, всъщност къде по дяволите е Мевдо да ни просвети всичките и дфакаже ние с какви дизели сме :roll:
Ами айде да ви просветя!
Първо: разход под 6 на сто с българска нафта е възможен, аз съм пример за това: извън града карам на автопилот с около 120 - 130 км/ч и колата дава разход 5.7 - 5.8 л !!! На Савата много здраве за нафтата той сам знае защо и когато карате със двеста двеста километра няма да стане това за което говоря !!!
Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Трето: Уни да не се бърка с надписа на пл.капак на мотора - Direct Injection означава в случая единствено, че дюзата пръска директно в горивната камера, а не в предкамера / бренер / !
Четвърто: тези мотори се монтират на нашите коли до 2001 включително!
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
Бате Мевдо тра-ла-ла......
по нататъка ти си знайш :lol: .Мойта кола гори 7.3-7.5 извън града ТО4КА!!!Бих бил склонен да повярвам за6.0-6.5л/100,обаче с темпомат!!! ина4е никой не може да ме убеди за тоя мотор,тоя разход!!!
Tебе никой не можа да те убеди и да не бързаш да купуваш кола дето е толкова базов модел и няма кьорава екстра, даже и пепелник и запалка няма щото в Швеция разбрали че не пушиш, ама ти не ... Аз в петък трябва да съм с кола ...еми добре сега ще гориш и 10 ако трябва и комин на покрива си изкарай, че то с тези чипчета дето си ги слагате друго освен да кадите не правите!
:angel10: :occasion9: Аз от моя разход с такива като тебе от басове мога трилиардер да стана - тогава ще си купя совалката на Дарт Вейдър , ще и сложа чип и пак ще горя под 6 на сто, та да разбереш че когато карам обичам да поглеждам от време навреме и на страни, зеленинка, птички и природа, а не захапал като вас със Елкона волана да се мъча да стигна ниско прелетелия Боинг на Луфтханза близо до летището.
Така е - айди-айди! :lol: :crybaby:
mevdo Wrote:Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
аз не разбрах каква е точно разликата между комън рейла и нашето директно впръскване, ако може мако по-бавно да пишеш че да те разбера :-)
ПП
тая "релса" в комън рейла не е ли по-добре да си я наричаме по нашенски рейка?
Вие по вашенски както искате я наричайте - то на английски си е релса и толкоз! Специално за тебе ще издам научен труд посветен на 15 септември , която видна дата в българското образование ти е убягнала сериозно и ще пиша по две букви на страница та барем асимилираш написаното до 2010 година! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol
Нашите дизели нагнетяват горивото до около 180-200 атм и разпръсквача се отваря от самосебе си когато се преодолее усилието на пружината в него!Това налягане помпата го прави само в определен момент за всеки съответен цилиндър!
При к-рейла налягането Е ПОСТОЯННО в релсата и разпръсквача се отваря от ел.импулс подаван от централата за управление на горивния процес - т.нар компютър!
Ако и сега не си разбрал, никой не може да ти помогне,безвъзвратно си изтървал влака, автобуса окончателно е затворил и последната си врата под носа ти, самолета е отлетял, коня е паднал у ряката и т.н. т.н. .......
mevdo Wrote:Второ: нашите двигатели са D 5252 T - това е дизел с директно впръскване, а помпата е с елекронно управление! Не са никакви комън-рейли или помпи-дюзи! Точка !
Пето: комън-рейла /common-rail/ означава "обща релса" и изключително напомня за системата на пълната инжекция при бензинивите мотори, защото има помпа , която създава едно стационарно налягане във въпросната "релса" и от нея по съответните тръбички за високо налягане горивото, което е нагнетено достига до инжекторите, където в следствие на подаден електрически импулс от централата те се отварят за прердварително програмирано време / няколко милисекунди/ и така то влиза в цилиндрите! Огромната разлика между к-рейла и пълната инжекция е , че при първата с-ма налягането на горивото е около 1200 - 1500 атмосфери, а при втората е просто около 3 за повечето електрически инжекции, а за някои механични такива около 7 атмосфери!
Аз това знам - това споделям с вас ! Благодаря!
аз не разбрах каква е точно разликата между комън рейла и нашето директно впръскване, ако може мако по-бавно да пишеш че да те разбера :-)
ПП
тая "релса" в комън рейла не е ли по-добре да си я наричаме по нашенски рейка?
Вие по вашенски както искате я наричайте - то на английски си е релса и толкоз! Специално за тебе ще издам научен труд посветен на 15 септември , която видна дата в българското образование ти е убягнала сериозно и ще пиша по две букви на страница та барем асимилираш написаното до 2010 година! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol
Нашите дизели нагнетяват горивото до около 180-200 атм и разпръсквача се отваря от самосебе си когато се преодолее усилието на пружината в него!Това налягане помпата го прави само в определен момент за всеки съответен цилиндър!
При к-рейла налягането Е ПОСТОЯННО в релсата и разпръсквача се отваря от ел.импулс подаван от централата за управление на горивния процес - т.нар компютър!
Ако и сега не си разбрал, никой не може да ти помогне,безвъзвратно си изтървал влака, автобуса окончателно е затворил и последната си врата под носа ти, самолета е отлетял, коня е паднал у ряката и т.н. т.н. .......
ааа качих се на влака, верно в последния вагон, но и аз съм в камарата :-)
аз пък тва дето ми го описваш в комън рейла мислех че е точно като директоното впруъскване, ама явно не е било така
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
ааа качих се на влака, верно в последния вагон, но и аз съм в камарата :-)
аз пък тва дето ми го описваш в комън рейла мислех че е точно като директоното впруъскване, ама явно не е било така
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"